Friendship Last Forever Till Jannah .Ukhwah Fillah :D

Assalamualaikum dearies ...
Whats up?? Semoga gembira di samping yang tersayang ;)


Setelah sekian lama nya ...saat yang dinanti ... 
Saya diberi juga kesempatan untuk berjumpa dengan best friends forebah saya yang sorang ni ..
Atila Abdul Rahman :) She call me Her Bubblelicious what should I call her?? ermmm ... Lolilicious??
Is it delicious enough ?? hehe 
I am so blessed to be one of your Bubblelicious ..yeah dear you also one of my beloved and my favourite BFF :) 
And I love so much and much and very much and ......................captain munch ...ehhhh??? 
Atila akan jadi perantaun lepas ni .... untuk menuntut ilmu Allah SWT .. kat UiTM Lendu Melaka .... Bussiness Study :D Awesome :D  She will go this Friday ..
Memang sebelum ni pun Atila dah jauh dari aku .. tapi ini lagi jauh rasanya ... aura dia dah lain lah dah tak sama macam dulu ..tak tahu kenapa ...ermmm .
Kenapa eh?? memang feeling  nak sambung belajar macam ni eh ?? Ke aku seorang je yg sentimental ni ??
Tadi tengok cerita Dark Shadows.. Aku tahu cerita MIB 3 famous tapi entah la aku suka tengok Dark Shadows better .... maybe ada Johny Depp .... Aku rasa cerita dia best .. Okay la best ...... aku ni kan penuh dengan rasa ingin tahu cerita macam ni sesuai laa .Dan akhirnya .........
Kebaikan akan menang juga :D Cerita ni lucah sikit memang tak boleh bawa budak-budak masuk panggung ...dan lagi satu cerita ni memang pelik jadi sesuai la untuk aku ..
dan tiba-tiba jumpa NadZ dengan Dayah .. seriously NadZ dengan Atila akan berada dalam satu kampus study benda yg sama ...... Ouh missing Nadz ... Tengok tu senyum dia , ketawa dia tak berubah..maintain cute :D Nadz GOOD LUCK Dayah pun !! 
Sweet kan Atila?? Kita dapat kad dulu masa Tila nak pergi Sekolah Teknik pun dia bagi kad juga ... Saya tadi tak teringat pun nak bagi pape kat Tila ehh kejam punya kawan ,..nasib baik ada gambar saya yang saya boleh kasi kat Tila .Tila simpan dalam purse dia ............ terharu ...
 Tila aku nak jawab apa yg dalam tu kat sini boleh eh .. heee boleh je yee :D
Waalaikumussalam Tila=)
Tulisan kau kool :D Terima Kasih :D
Baju Kelabu melambangkan imej baru hew hew .
Terima kasih sebab yakin aku boleh ..... aku akan usaha,doa , dan tawakal untuk 4Flats Insya-Allah .AMIN.
Insya-allah aku berusaha tak nakal lagi macam dulu ..Aku kan dah besar dah matang .... nakal sikit biasalah AMIE kan :DD 
Bukan 200% je .....sehabis nyawa aku aku kasi hehehe
Insya-allah SOLAT HAJAT akan aku banyakkan ....yg fardhu juga akan aku jaga..
Insya-allah aku akan jaga kesihatan aku disamping diet KAU PUN jaga KESIHATAN JAGA DIRI JAGA IMAN ........ Jangan balik cuti nanti kau kurus ..aku cubit pipi kau nanti hehe
Okay ..aku fikir positif je lepas ni ..cuma kekadang je tiba-tiba jadi low self esteem ....masalah split personality kot heheh
A'ah kekadang aku memang over .... aku tahu .okay lepas ni aku husnu zo'n selalu :D 
Itulah Syaitan  ni saja je kan .......aku kena kuat semangat lagilah ni ....Auzubillahiminnasyaitanirrojim ....Memang la Tila bila aku nak jadi lebih baik masa tu lah dugaan datang macam gerimis mengundang ....
Tapi Insya-allah kali ni dengan kekuatan yg ada , dengan berbekalkan kawan macam kau ..aku akan terus jadi lebih baik ..
Yeahhhh aku akan kuat demi menuju matlamat MUSLIMAH SEMPURNA di pandangan ALLAH SWT DAN MANUSIA ..
I will always be myself .
yeahh memang ramai kawan laki yg aku ada .ishhh kenapa yeee?? sebab ayah aku kata Think Like A Man .
Yes janji aku pandai jaga diri , maruah , batas pergaulan ..kena cari kawan lelaki yg akan jaga aku selalu macam budak GALLANT la kan ...
Aiyooo yang ni aku rasa kelakar sikit ..... bab berangan ni isyyyyy ...aku tak tahu lah genetik siapa yg aku dapat suka sangat berangan ..nasib baik tak overboard macam Mat Jenin ...
Baik kau pun Jaga Pandangan , Jaga Hati , Jaga Iman ...yes bersama lah kita mentranformasikan diri menjadi MUSLIMAH yang lebih baik dan lebih baik antara yg terbaik .Insya-allah ..
Sesungguhnya aku tahu banyak dosa aku tapi ...yg kotor itu dosa .Allah SWT bagi hidayah pada aku Alhamdulillah aku harap Allah SWT dapat terima taubat aku...aku menyesal sangat ...aku harap aku masih lagi boleh jadi Mawar Syurga ... .Terima Kasih Atila sebab stick dengan aku ...tak kira waktu aku sengal sampai lah sekarang ...Ya Allah hanya Tuhan yang tahu betapa aku menyesal dengan perbuatan aku dulu dan betapa aku bersyukurnya dapat kawan macam kau ...
Insya-allah ..hakikat dunia sebenar Lillahitaala ... Jannahtul Firdausi ....AMIN ya Rabbilalamin .
Aku pun Sayang sangat dan rindu sangat kau Ukhwah Fillah !
Amin Semoga Allah juga melimpahkan Rahmat , dan kasih sayang kpd kau ....
Xie xie chaiyok juga TILA ... untuk Anugerah Dekan he he he ...
Lots Of Love AMIE :D 
HELLO KITTY . cehh harga dia memang mahallll .tapi percaya lah nanti akan ku penuhi segala benda dengan Hello Kitty hew hew .....
SUAMI AKU USTAZ kembali sudah pada pemiliknya HE HE HE .................
Terima Kasih .. doakan aku kahwin dengan seorang Ustaz yang  Hardcore macam aku hehehehehe .
Dan andai kau dah jumpa bakal suami kat sana nanti jangan lupa share cerita dengan aku ahakksss . TAU TAU TAU ........................


I LOVE YOU .........................................study mandarin then we can speak mandarin together ... Good Luck .... Barakallah .Thanks for Everything ..............................................so much and many things ...........



Comments

shortiee :D said…
hebat nya akak :-) sangat terharu :') hebat cerita ni. Moga masing-masing berjaya dalam haluan yang kamu semua tuju.
Faruk said…
awak nak kahwin dgn ustaz yag hardcore? Kahwin dengan lelaki handal mcm pendekar nak? tapi lelaki ni nak kata ustaz taklah ustaz, tapi tau lah hukuk hakam Islam. Bila dah kahwin dengan dia, awk kena taat dan tak boleh derhaka terhadap dia.
Anonymous said…
Hello there! I could have sworn I've been to this blog before but after going through many of the articles I realized it's new to
me. Anyways, I'm definitely happy I came across it and I'll be book-marking it and checking back
often!

Also visit my webpage ... Zachary Jarrod
Anonymous said…
Hey would you mind sharing which blog platform you're using? I'm planning to start my own blog in the
near future but I'm having a hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking for something completely unique.
P.S Apologies for getting off-topic but I had to ask!

My web page ... Maurice Marcos

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH