Go For What You Want .

Assalamualaikum ..yeah aku dah dapat inspirasi untuk menulis balik . ada orang baca ke tak macam dah tak jadi keutamaan yg penting ... aku PUAS .hehe dan walaupun sebenarnya aku tahu je ada orang still baca walau tak comment kan kan :D



  • 2 hari lepas ..Lyla post kat wall Facebook aku pasal KIPSAS.. woww Thanks Lyla sebab ingat kat Asmi . dan Lyla cadangkan pasal Pengajian Media Islam . sounds really interesting ..Sedia maklum siapa yg kenali aku memang tahu aku berpontensi besar dalam Bidang Multimedia dan Komunikasi Massa ..(bukan riak tapi berdasarkan apa orang kata) tapi bila difikirkan balik ..itu bukanlah perkara sebenar yg aku nak buat dalam hidup ..ada beberapa perkara tentang Multimedia dan Komunikasi Massa yang aku tak berapa nak masuk. dan Pengajian Media Islam sesuatu yg baru ..tapi benda yg sangat bagus untuk aku . walau tak secara pakaian tapi jiwa dan raga aku memang sangat ke arah islamik . dan Lyla juga ada cakap 'mana tahu satu hari nanti Asmi boleh jadi pengacara TV Al-Hijrah' .okay dan aku anggap itu macam doa .Insya-ALLAH . satu hari nanti AMIN .
  • Sangat tak awesome sebab aku bantai beli 'Planner 2012' bukan diari yg .....'hilang' bulan MEI ..like a wasted .tapi sebabkan aku ni sikap memang pemalas dan sangat malas nak pergi tukar balik aku ambil jalan mudah menukar bulan MARCH ke bulan MEI okay solve.
  • Dan sangat AWESOMEEEE ..bila aku jumpa satu video UmmahWay kat dalam Youtube.
mula-mula aku hairan juga siapa la yg masukkan ... dan selepas aku teliti tarikh tu ..bulan Februari ..maknanya masa tu aku dah kerja dan bila aku ingat balik aku tahu siapa ..This AWESOME BEAUTIFUL girl .. I remember her .Hi Girls thanks for promoting us. Nice to meet you:D


#FUNFACT Tiada siapa yg terlalu muda untuk mencipta sejarah. Seorang pelajar perempuan Tionghua berusia 14tahun telah menerbitkan 8buah buku tentang alat muzik tradisional Melayu. Dan anda tidak terlalu tua juga untuk melakar sejarah sendiri. Seorang usahawan Jepun berusia 56tahun telah jatuh bangun dalam dunia perniagaan bertekad tidak akan menoleh kebelakang. Dia memulakan perniagaan baru. walau sebahagian kawannya mentertawakannya dia tetap teruskan . dan sekarang dalam usia 80tahun dia adalah salah seorang jutawan terkaya di Jepun.


So..Jika anda rasa ingin buat sesuatu jangan tunggu nanti kalau Tuhan permudahkan jalan teruskan .Jangan toleh ke belakang . Go for what you want . 'If you don't write your goals, it just a dream' . *I already write down a few of my goals ..gonna write more later . okay bye:D

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH