KARAT (edisi :Lama tak Update)

Assalamualaikum semua . hai hai ~
Eh lama tak nampak , mana tercampak . . .Eksaited ni dah lama tak menulis blog . . 
Dah seminggu lebih jugalah aku menghilang . . eleh , tak menghilang mana pun sebenarnya . . duduk rumah jadi anak mithali memandangkan SPM nak dekat jadi 'NO more online' . .mampu ke~ mampulah selama seminggu . . .
Okay banyak betullah mengarut memandangkan skill yg ada semakin karat . . ngee:'D



Okay sekarang sejujurnya Mida dah tak boleh nak blogwalking dan reply komen-komen anda semua . .
Tak boleh nak update blog hari-hari macam dulu . .Sangat rasa bersalah dan menyesali atas kesulitan yang terjadi  . . Sorry eh :<


Nanti lepas SPM bolehlah menjadi tegar kembali menaip papan kekunci tentang segala yg terjadi . . 
Saat ni masa yg tinggal . . .Mida nak hargai setiap saat yg berlalu . . biar ianya jadi antara kenangan indah dan terbaik :'D 
Supaya satu hari nanti saya boleh cerita pada anak-anak saya tentang zaman sekolah menengah saya .ahakss~

#Yang penting sekarang ni saya perlukan seseorang untuk teman saya ke Sri Pentas esok . . gara-gara haritu saya gatal tangan call 8tvQuickie . . jadi dapatlah passes pergi tengok movie 'Whats Your Number' dengan beberapa merchandise lain . . Masalahnya saya tak tahu boleh ambil ke tak hadiah tu sebab jauh sangat  . . Siapa teman saya ,saya bawa pergi tengok wayang free :') Janji :) *kalau ada rezeki adala . .kalau takde redha jela :)

Jadi disebabkan saya tak menulis blog . . saya banyak mentweet . . kalau nak tahu apa-apa tengok la sidebar ada :) saya akan mentweet almost 24/7 sebab . . .tweet via text message . . FOC :)

 Yang sentiasa merindui dan menyayangi : Cik Mida Midot .Terima Kasih :')


Comments

L said…
hoho.. xper.. puasa berbloging kejap... untuk masa depan.....

nk taw nikmat dunia? jom bacer...
http://lolz-l.blogspot.com/2011/10/6-nikmat-dunia.html
Alia. said…
takde tempat nak follow ke?btw,blogwalking and you look so awesome lah!

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH