Saya dah 'Graduate' sekolah menengah :)

 Holla fellas . .Assalamualaikum :)
Memandangkan ramai yg keysearch pasal Majlis Graduasi SMK Gombak Setia 2011 di google . jadi saya dengan sepantas kilatnya mengupdate entri tentang hari graduasi saya yg berlaku Sabtu lalu.yang saya tawar hati nak pergi tu .hee:)

Mungkin takdir telah tertulis saya pergi graduasi . saya buat keputusan nak pergi pun ,seminggu sebelum majlis berlangsung .maknanya . . .keputusan last minit . .


Memey ar ~ sekolah belum habis . SPM pun belum mula . . kenapa nak graduasi bagai . ?
ala konon macam majlis sambutan dah tamat tingkatan lima . . tingkatan enam atas pun ada . .
Budak kelas Mida 7 orang je yg tak pergi . .kalau pergi semua mesti meriah . bak kata orang puteh 'the more the merrier' kan. . .


Majlis diadakan di Hotel Dynasty, KL .
-okay memang banyak gambar . saya tahu . sila REDHA . kerana anda sedang berada di kawasan jajahan saya-hehe :D

 
 okay . segala kekurangan dan kesulitan dalam kualiti gambar harap dimaafkan .bukan bermakna tuan belog tak comel tapi duit tak cukup nak beli digital single lens reflex .hee :)

 tengah duduk-duduk tengok persembahan multimedia . .tiba-tiba Len dengan Qila datang . .pegang bunga dan teddy bear .ingatkan untuk siapa .rupanya untuk saya . .
Memang diluar jangkaan lahkan . .sebab saya tak beli pun .hehe .(takde pulus) 


Bunga dari koperasi , teddy bear satu dari adik-adik saya ,Qila , Tika , Qayah , Len dan Syidot . lagi satu teddy bear tulis kat situ "KAK ASMI . DULL OF LOVE SECRET ADMIRE" . .

*sumpah terharu masa tu rasa nak nangis . 

Ingat yeela kan secret admire tapi tengok , Adib , Nadzim , Shazree , Adun . .pun dapat benda yg sama . jadi ni mesti kerja adik adik ni .  

Tak kisahla siapa yg bagi . TERIMA KASIH . KAMSAHAMIDA !! 
Awak-awak sentiasa buat saya tersenyum . love you guys a lotttttttt~~~~~





 Kasih sayang akak kat awak-awak semua tak mampu diterjemah dengan kamus dewan bahasa atau ditaip dengan seribu perkataan .terlalu banyakkkk~Cikgu Pijah , MAMA Terima Kasih :)

akhir sekali , saya pulang dengan sejambak bunga .3 ekor teddy bear . mana datang lagi satu .?
Cikgu Denan , iaitu cikgu tingkatan saya belanja . dia belanja satu kelas yg pergi . .jadi kitorang dapat sorang satu . . terharu ~ Terima Kasih Cikgu :)
Insya-allah saya akan cuba sebaik mungkin untuk lulus Fizik dan mendapat keputusan yg cemerlang :)waahh~





Okay .sekian .Sabtu ni satu lagi event kat Dynasty :) event ni special sikit .:) heee

Comments

wahh best nye dai dah habis skolah menengah. lepas ni tunggu reslt u pulak ke ? good luck mida.ewahh

hey i ada buat entry pasal perempuan.btw btol ke perempuan mcm tu ? pretending ur self as a girl lah.hehe

http://bubblechezz.blogspot.com/2011/10/assalamualaikum.html

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH