HIDUP SEBAGAI PELAJAR PRA-U

*nak feeling layan lagu BUTTERFLY-Melly Goeslow sebagai background sound*
Salam dear readers yang disayangi lagi dirindui dan dihormati , 
Sesungguhnya entri saya yang lepas sangat la emowww . ishhh . 
okayfoineee .saya tak tahu apakah situasi yang berlaku dalam badan saya yang buat saya jiwang tahap muntah hijau.yang pasti saya pohon sangat segalanya berakhir dengan cepat .
Kalau perasaan itu cuma sementara , cepatlah ia berlalu kerana sakitnya mula terasa . hoii apa aku mencarut ni.larikkkkkk.
 Ini masa sukan tahunan .berapa haribulan ekk ?? Haahh lupa. heee . 
Cebenawwnyeeee saya kan takde rumah sukan lagi .. tapi sebagai senior yang kekwat saja nak menyemarakkan semangat adik-adik Dato'Panglima Garang saya . Masa saya datang tengok mereka memain , di tambah rasa pula dengan adik saya si Aizat Adnan ,Amirul Syafiq dan Nas yang memang sedia ada mengada dan suka main-main ... memang la budak-budak tu tahu mainn je . dan akhirnya saya datang dengan gaya konon macam komanden perang jerit-jerit ... tak pasal asyik kena bahan je dengan budak 2 orang tu .. ish .... 


Tapi akhirnya .. dengan adanya semangat azam yang tinggi untuk mengekalkan takhta JOHAN PERBARISAN tahun lepas :) sekali lagi rumah UNGU mengungguli acara PERBARISAN ... masih lagi suara saya paling kuat jerit . Tahun depan kena bersara nanti hilang suara haa haa . Dan paling best ........*drumroll* tahun ni tiba-tiba je saya ambil acara ... PK 4X100m wakil rumah ungu .. ganti akak upper six . dapat apa?? Medal Naib Johan TAHU :D *tepuk tangan* ..........laju juga saya lari LOL 
 Hari Isnin-nya ...bersempena Perasmian Hari Koperasi 2012 . saya buat pesembahan dengan kumpulan 'Irama Hati' dinamakan oleh cikgu zeti*takde kena mengena dengan gambar diatas* apa pun ... yang buat persembahan semua rasa nak pindah sekolah lepas nyanyi ..... kalau nyanyi lagu 'Kosong' konfem lepas tu aku ramai peminat huaaa huaaaa . 


Dan hari hari selepas itu penuh dengan aktiviti .terlalu banyak ....... sangat dan sangat lah penat ......termasuk la tolong Yasin uruskan program futsal untuk HKS .
 Inilah team futsal ... lagi Fatin , Huda, Farah .... Syazmir ..Team yang menguruskan futsal dari hari pertama , hari main tepung untuk buat court sampai la hari sabtu(23Jun2012)....dari buat flyers, kutip duit , melayan bebudak futsal yang kebanyakan dan al-maklum kemanjaan , kemengadaan , dan kesengalan otot otak mereka yang buat kami serabut ..... 


Tapi memandangkan kami semua dah 'matang dan tua' jadi kami semua bersikap kool .....melayan mereka.......dan saya Memohon AMPUN dan MAAF pada adik-adik yg dimarahi oleh saya . AMPUN eh kebetulan masa tu jiwa kacau .............saya okay jee sebenarnya :) tak suka memarah ni ....saya baik jeee ....hik hik hik .. Jiwa saya ni lembut . cehhhhh . *kentot jap*dan disebabkan berpanasa .. sepanjang minggu hidung saya berdarah fuhh TERBAIK .elok nak puasa langsung tak jadi :// mohon minggu depan segalanya dipermudahkan .....
 I don't run away from you ..I walk slowly and it kills me that you don't care enough to stop me.I could fill a thousand pages telling you how I felt and still you would understand.So now I leave without sound ,except my heart shattering as it hits the ground.She will chase you around for a while but there's going to be a day when she's going to stop running in circles around you and just walk away.
 Ini selepas habis rumah hantu.. Boleh tahan mereka ni  ..aku tolong sikit je .tolong kemas ..takde lah involve sepenuhnya ......
Comel kan mereka ?? hewww hewww . spot sumber inspirasi saya LOL gurau jee:P 
Saya suka tengok imam muda teettttt .......okbai .
 Ini hari kemas kelas .... eh tetiba ada Afiq dengan Muntaha . okay pun boleh :) last sekali habis kemas kelas semalam ...cari carpet sebab nak buat solat jemaah kat belakang kelas . Alhamdulillah . niat , usaha dah ada tinggal nak laksana je :)  Sebab MURNI penuh kontroversi . tak tahu lah kenapa ......
Saya ni KETUA TINGKATAN .. jadi anak-anak buah saya tanggung jawab saya . tak kira apa mereka buat cubit peha kiri , peha kanan terasa . tapi mereka ni bukan budak-budak yang boleh marah macam budak-budak,kena ada cara berhemah juga nak tegur nak cakap dengan mereka .kena faham tu :)


Tinggal nak buat langsir dan beberapa perubahan :) Banyak benda nak buat ,tapi belum overall lah ..sebab berapa bulan jee . bulan 11 nak periksa dah ... tahu depan bila dah pindah kelas .. barulah nak cat ke nak lukis mural ke .... tahun ni kena FOKUS . sistem modular ...ni tak boleh main-main dah ..
Dan ini dia presentation yg pertama ..2hari berturut . presentation BM . Thanks Aqila :) Thank you so much atas power point yg OHSEM . best juga dapat bercakap . cehhh bila masa pula aku rasa tak best bercakap .... Aqila super ohsemmmm ...... Tiba-tiba dia buka gambar Zayn Malik terus menjerit haaa haaa .... We talk too much sometimes ....about random things ... But at least ... we can talk to each other .lebiuu girls :)


dan akhirnya tiba masa untuk .......buat assigment..assignment dan assignment .....  Blackberry saya masih lagi terbekanglai . mohon cepat lah dia kembali sihat saya dah rindu sangat sampai termimpi  ..... sungguh saya rindu .


Dan pergilah semua perasaan yang menganggu .pergilah . datang kembali lain masa , lain waktu bukan sekarang . OK.

Comments

Nalisa Syahira said…
sempat juga lah merasa amik form 6 kejap sebelum ni , haha .

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH