Stuck

Guys. Aku ada menulis ke utk 2018 Ni? I don't know if I did. I lost track already. Aku tengah susun hidup aku. Dalam merasa bersyukur dengan apa yang aku ada dan meletakkan keyakinan serta kepercayaan yg tinggi bahawa segala ketentuanNya adalah terbaik buat aku. Aku tak tahu la macam mana nak cakap 2018 aku ni sekarang ni smooth ke apa. But guys, satu benda aku tahu. I have my whole life planned in my mind but I feel stuck. Aku nak buat banyak benda tapi sungguh aku rasa stuck. Aku tak tahu apa yg menanti aku tapi aku sebolehnya tak nak give up. Doakan aku. Aku harap aku kuat dan semuanya bertambah baik. I really wish everything's gonna be okay.

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH