Dan bila aku . . . . .

*Safwan my classmates yg selalu nyanyi lagu ni . .then dia suruh aku cari lagu ni . .selagi tak cari nanti selagi tu dia tanya . . . .okay Safwan aku dah dengar, boleh kita nyanyi sama .hehe :)

Result exam perlukan peningkatan . .sangat . . .menuntut segala komitmen dan perhatian terhadap pelajaran . . SPM makin dekat . .segala harapan semakin jelas . . .usaha yang gigih diperlukan . . .
ayah ibu , cikgu , adik-adik
menjadi pembakar semangat . . . semuanya terletak ditangan aku . . . .dan selebihnya ku serahkan pada-Nya . . .

Terlalu banyak pengorbanan yang harus dilakukan . . . .
Sampai satu tahap . . .kebahagiaan diri sendiri . . . bagi insan yg bergelar aku . .kebahagiaan orang yang aku sayang sudah cukup. . senyuman orang yg aku sayang . . .itulah kebahagiaan sebenar aku . . . .

Entah apa yang aku cuba sampaikan sebenarnya . .aku pun . . . tak tahu . . .

"Ketenangan ada dalam diri . Kenali diri sendiri dan kita akan jumpa ketenangan yang dicari"

"Put the past behind you , so you can move on"


  • Hidup perlu diteruskan . . .apa yang dah berlalu tak penting . . yang penting apa yang kita pilih untuk jadi sekarang . . .semuanya terletak pada kita . .
  • Kadang-kadang benda yang kita tak rancang adalah lebih berguna daripada apa yang kita rancang.
  • Setiap perkara yg berlaku dalam hidup aku menjadikan aku seorang yang lebih baik . .

Entri ni hanya sekadar nukilan hati seorang gadis yang rapuh hatinya . . .tabah orangnya . . .dan kental jiwanya . . . . .

logiknya:Kalau kita tengok satu-satu cerita . . .kita mesti tahu ending dia konpem happy . .atau hero mesti menang kan . .tapi apa yg buat suatu jalan cerita menarik bukan endingnya . . tetapi jalan ceritanya . . . cara cerita itu berakhir bukan pengakhiran ceritanya . . . . . .(yang penting bukan sampai ke titik itu tetapi proses untuk sampai ke titik itu.yang hanya kita je tahu nikmatnya)

Comments

::FAIZ:: said…
header lawa... (alamak aku terpuji)
Asmi Asmidar said…
@::FAIZ FARISH:: terimakasih .. .ala sekali sekala :)

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH