SAYA TRANSFORMERS(EDISI KHAS SUKAN)


Umum mengetahui serentak 1MALAYSIA beertarikh 2 JULAI dijalankan acara 1SUKAN 1MURID 1MALAYSIA . . .
dan sekolah tercinta SMK Gombak Setia pada hari yang sama juga buat sukan tahunan . . jadi , tahun ni entah kenapa dan mengapa . (mungkin sebab tahun akhir) aku dengan rajinnya . .join larian 1MALAYSIA ni(antara sebab lain .nak kumpul sijil). .dan sebab utama . .nak tambah perencah semangat untuk PEBARISAN rumah sukan . . .
gila kentang tak kentang . .latihan cuma seminggu . .raptai cuma sehari . . dan semuanya mcm telur dihujung tanduk(walllaweyh) *ayat buku . . .
Dan berbekalkan keyakinan kepada diri sendiri yg hakikatnya tak pernah memimpin pasukan kawad . . .ALHAMDULLILAH kejayaan dapat dicapai !

okay. pagi-pagi dah lari . .alahaii , pusing satu sekolah je jep . . dalam 1.5km . . mmg berkurun .last sekali lari masa form2 .dan sejak tragedi dengan BUDAK RAGBI!! (yg dah kena bubar.) .aku dah tak mahu lari lagi .dan disebabkan . .semua budak ragbi tu dah takde . . dan aku pun dah matang . . .. jadi aku berlari untuk suka-suki . . ..


Sebelum hari raptai . Mida lah 'komanden' nye kan .memandangkan aku yang paling TUA kan kan . . .dengan bantuan budak-budak BOMBA(rumah ungu juga) . .pandai lah jugak budak-budak form1 ngn form2 ni kawad . .paling tidak tahulah mana kiri mana kanan kan . . .tapi selepas dihitung hisab . .AMIRUL SYAFIQ telah dilantik menjadi komanden (menganga cek nak bagi comand kat 70 orang .dah tu pegang sepanduk lagi)*OUH tak SANGGUP.


okay . ini adik-adik form 3 dan form 4. . kecuali Tika form 2 .yg sebelah aku tu .itulah maksud Transformersnya . .lepas lari aku terus tukar baju . . kalau tak tranformers , POWER RANGERS boleh bertukar-tukar . . .

si comel tettt tu SHAHRIL . .(okay nak cakap jujur .aku suka tengok cara dia, kena redha dia adik). pemegang bendera bertauliah NAZZ. .(yg sepatutnya bendera ini dipegang oleh SYAFIE NASWIP).yang paling COMOT tu . .berkawad pakai baju kurung . style kan ,haha . MIDA namanya . .sebelahnya ATIKA SARI . penjaga MASKOT kami(AIZAT ADNAN). .dan last sekali AMIR yg mmg degil . . dorang ni semua sangat lah MANJA tahu!!

okay .saya sangat berbangga dengan kejayaan ini . . .SANGAT!semua budak rumah ungu juga .mereka sangat komited .walau kena marah dengan 'MAK TIRI' yg GARANG ni .still mereka sayang saya!! nak tahu AKAK sayang korang semua . . .takkan lupa moment ni sampai bila-bila . .akk tak ingat semua nama korang but kalau korang terserempak akak tegurlah yee .!!yang penting mereka sangat comel , sangat comel , sangat comel , sangat baik dan sangat bekerjasama!!tak lupa CIKGU HAYATI AR .yang banyak menyokong kami!!dan adik 3 orang ni . . tanpa dorang saya mungkin takkan rasa nikmat ini iaitu NOR HAFIZAH , UMI SALMA dan NOR ATIKAH SARI!!


yee . .bertambah lagi 'ADIK-ADIK' saya.

notanotty:untuk SHAHRIL .Insya-ALLAH tahun depan seboleh yg mungkin akak akn datang tengok korang .supaya SHAHRIL boleh tgok akak lagi okay . .dan awak SHAHRIL!! tolonglah! tolong jaga DIRI awak!!awak MUDA lagi jangan sia-siakan peluang yg awak ada.!jaga diri awak baik-baik tahu budak. .jangan degil!

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH