I AM TRUE BELIEVER on FIRST SIGHT LOVE :)

Assalamualaikum ! Hai .Selamat Tahun Baru Masihi 2012 eh? cepatnya masa berlalu :) Dengan bangganya saya mengatakan ..sejak saya kecil sampai lah sekarang not official eight-teen saya tak pernah sambut tahun baru atau keluar malam tahun baru ...saya duduk rumah je . lagi-lagi tahun ni saya dah kerja kan . jadi malam tahun baru ...TIDUR ..Zzzzzz -__-


Pengalaman kerja dah 4 hari ? best la . Ishak yg mula-mula nampak macam sombong ..sekarang jadi yg paling kecoh .. kerja berdua dengan Kak Zarina sekarang dah tinggal sorang ...Hajida dah start cakap dengan aku . tempat simpan stok dah mahir sikit ...Dah start jumpa mcam-macam pelanggan :) Yang paling best jumpa pelanggan yg muda-muda dah jadi tetamu Allah . Subhanallah ... lepas tu ,jump adik tu yg buat aku nak nangis dan rasa bersyukur sangat .. Jumpa orang yg comel-comel ..jumpa junior , jumpa bekas cikgu kaunselor ...ada org belanja makan tiba-tiba .. jumpa mamat jual laksa yg charming .. nampak abang badan otot-otot .hahaxD bru 4 hari belum 4 bulan :) Saya rasa mcam-macam orng dan pengalaman lagi yg saya akan dapat lepas ni . 'Dalam proses pembelajaran ' :)
Bulan Julai tahun ni .Insya-allah kalau panjang umur . umur saya 18 tahun lah .Tahun pertama tak bersekolah ..lain... lain rasanya .bagi adik-adik yg bersekolah akak nasihatkan rajin kan diri eh :) Jangan merungut , bersyukur enjoy the moment being a student . sejujurnya aku dah mula rindu zaman persekolahan .bagi adik-adik koperasi ..yg nak ambil exam PMR dan SPM good luck ! untuk semualah junior yg kenal 'Kak Asmi' kepochi ni okay .doakan result akak baik , doakan kerja akk pun baik :) Insya-allah . ada rezeki ada jodoh kita sentiasa boleh jumpa lagi okay .Paling penting doakan akak dapat tawaran sambung belajar dlm bidang yg akak minat  ..Doa akak akan sentiasa mengiringi korang :) Insya-allah .



baiklah . Selamat Kembali ke Sekolah :) Selamat Tahun Baru :D Semoga segala urusan kita dipermudahkan .yg penting tak perlu nak tunggu tahun baru ,baru nak berubah , baru nak perbaiki diri .Tiap hari kita boleh berusaha menjadi yg lebih baik , berazam untuk menjadi manusia berguna :)tTahun baru hanya mengingatkan kita tentang umur kita yg semakin singkat .Insya-allah :)

p/s ;semalam Ayah cerita pasal Dajjal . Tiba-tiba aku rasa takut yg teramat ... terngiang-ngiang . Wahai manusia akhir zaman tidak kah kamu takut pada hari kiamat yg makin dekat .

Comments

Nalisa Syahira said…
sep , haha , yeyeh , tahun pertama tak sekolah , hihi
Anonymous said…
seronokkan dah start keje!
chaiyok2!
Cik Sibuk said…
betul2..dedulu masa sekolah nakkk sgt cepat besar & keje..
sekarang dah keje..wish nak balik ke zaman sekolah..
Rid said…
Minat bidang apa?
The Ohhsem said…
semoga result akak and kak nad semua cemerlang:)
hamzah ian said…
dah 18 ye.. selamat membesar.. eheh
L said…
aku xpercaya cinta aku xpercaya cinta.. ahahahha

Jom baca kejap =)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/iman-kita.html
manis said…
salam perkenalan =)

akak folo cni sekali..sudi2 folo akak jugak ya! ;)
artikel tulisan yang baik,,nice post slam kenal
Asmi Asmidar said…
@Nalisa Syahira bestnya dah tak sekolah HEHE
Asmi Asmidar said…
@Lelaki Ini alhamdulillah yeahhh Terima kasih :D
Asmi Asmidar said…
@Cik Sibuk sangat rindu zaman sekolah dulo-dulo.
Asmi Asmidar said…
@hamzah ian belum lagi lagi 6bulan .haaa yaa saya sedang membesar :)
Asmi Asmidar said…
@manis salam perkenalan juga baiklah :D insya-allah kalau sempat yee :)

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH