Im Living in HLOVATE ;aA+bB World .

Assalamualaikum ....warah .....matullah ....hi..... wabarakatu semua !!
Lamanya rasanya jari ni tak menari atas papan kekunci untuk blog terchenta ni .. rindunya rindu ...kesian dah penuh sawang dah .. sorry la buah hati .saya busy . kesian awak . Im sorry :)

okay .lamakan lamakan aku tak update blog . dah macam orang putus fius dah menaip .tak tahu mana hujung mana pangkal main redah je . HAHA . minggu ni genap la sebulan aku kerja kat Ummah Way . wah banyak penat wa cakap sama lu orang ..10 pagi dah keluar 8malam baru balik .. itu pun penat kalau 12 jam kerja . pengsan la aku jawabnya ...Upside down hidup aku hanya dengan family ->rumah -> Ummah Way->customer . itulah yg aku lalui sepanjang 2012 yg tak sampai sebulan lagi pun ...' Start the year with something sweet and end it with something sweeter' . Whatever happens . I just wish and hope also pray ofcourse ,agar segala urusan dunia akhirat kita dipermudahkan . Amin. Insya-allah :)

so yesterday , aku janji nak jumpa Aqilah .nak pinjam novel sebab bila takde customer aku tak tahu nak buat apa .nak main henset . main 5 minit bateri habis . menci je . Nak buat apa lagi , takkan nak tidur makan gaji buta .tak senonohnya la haiii . kurang-kurang kalau baca novel takdelah aku bosan sangat kan ...kematian kutu hari-hari ...tak best la .

Tahun Baru Cina 2 hari je cuti .semalam hari ni .. Semalam satu hari suntuk aku menghabiskan masa tergolek atas katil tu membaca novel . sekejap menelentang ,sekejap meniarap dah tu duduk dah tu ~macam macam rupa la ... aku tahu aku dah tak boleh berganjak mata dari baca novel ni ...kejap aku gelak ..lepas tu berdebar ..tiba-tiba rasa sedih ..lepas tu senyum dah tu berangan tiba-tiba tengah cerita aku teringat kat seseorang . Haru ....sampai mimpi pula tu lagi haru . Tak boleh aku terima kenapalah dia ~ FAIL la aku bab emosi ni . Fail . Tak boleh langsung nak jadi Prof.Love . konon bagus bab nasihat orang sampai perasaan sendiri .FAIL betul . Lepas tu mulalah hidup dalam dunia anganan di siang hari ...dan dunia novel yg macam jauh sangat dengan realiti . Haru Haru Malaya betul . Itu pasal lah sebelum SPM aku dijauhkan dari novel ..sebab nanti angau tak berkesudahan .HAHA nothing muchier . bilik aku bersepah . Ni yg nak berpijak atas dunia realiti balik ni ..Nak berangan sweet lepas kahwin la minah deyyy .result tak keluar lagi ...impian tak tercapai lagi berangan sampai mata naik juling pirahhhhh~ lol.

whatsoever lah kan .ini tempat aku kerja .haa singgah la ..kot ada yg nak cari selendang,tudung ,jubah lelaki atau perempuan ..barang nak pergi haji atau umrah .Silalah . Nak live tutorial pun boleh . HEHEXD kat Jalan Jernai ,Setapak . Sebelah restoran Khan Baba . So I may start my dream to have owm boutique here ;) Gain and learn more experience :) Meet awesome people like Najma , Ishak , Osman , Musa ,Jahida , Hj.Hassan ,Hajah Zainab , Taufiq ,Taudiha . dan segala yg berkenaan .termasuk la customer sekali .

pstt:kalaulah ...........................argh ! shoot . saya nak jadi Addin dalam buku aA+bB boleh ? nak kahwin dengan Benz boleh .boleh la . nwm,always remember whatever happens it is the best for us .

till then ,bye xoxo . 
Haa ...awat aku punya update kali ni ala-ala~ .entah aku tak tahu apa nak update .masih lagi dlm dunia awang-awangan .FAIL .jadi nak tengok lagi update next time . *internet dah laju wei .no hal la * :D

Comments

| CIKZEK | said…
best uh dpt kerja kt butik famous :) rjin2 kerja ye :)))
Firdaus® said…
wuyooo keje kat butik..leh la pakai pakaian style2 dengan harga yg murah..tak macam tu?heheh..

btw nice blog..do follow my blog ye~
Asmi Asmidar said…
@♥ Cik Zack's ♥ eh takde la famous mana ... hehe OKAY :)
Asmi Asmidar said…
@Firdaus® tak jugak sebab I main aci redah je pakai janji sopan , tutup aurat dan kemas ... HEHE , okay i will Insya-allah :)

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH