SAYA DAH 18TAHUN :'D

Salam lovely :) I don't know how to start but the thing was I miss you :)
3rd of July was my eight-teen birthday .. EH , saya dah 18 dah boleh kahwin ..
Ni apa ni asyik cakap pasal kahwin jeee ......epic fail --"
Here some's my eight-teen birthday epic moment :'D
I'm eight-teen but still ........I'm childish . I'm only 155cm height . I'm fat . I'm still hurt ..I'm still insane . I guess number is nothing . LOL .. And the most FUN fact was I'm still going to school and wearing uniform . ohsem . 
With Fareena at Sakae Sushi , KL Festival City .
Here Amzani . Okay ..  nampak macam dia dah 'matang' sekarang ... mulut dah tak 'bau longkang' dah ... Tiba-tiba aku rasa Am kiutttt .hahah failed . aku gurau je :P Terima Kasih Am kerana telah menceriakan hari ulangtahun aku . ecehh haha ... Terima Kasih belanja 'roti goreng' lol .. Terima Kasih tumpangkan aku .. dan bebanyak terima kasih sebab duduk sebelah aku dalam panggung dan gelak kuat-kuat HAHA ...
Tapi kan , orang yang duduk belakang kita orang lagi laa . orang belum gelak dia dah gelak .. lepas tu tetiba jerit ... bak kata Din ' macam kena raba' .. serious .. *ehh mak jemah ouh aku ni ..

And special thanks ... for the one and only Aizuddin ... saudara merangkap kawan baik :) Dia la yang bermurah hati nak belanja saya sushi hari tu :') Sakae Sushi ni tempat dia kerja , dan tempat bekas Am kerja ....
Kami ni give and take .. aku ada duit aku belanja dia , dia ada duit dia pula belanja ...
Masa sweet sixteen sambut dengan Din juga ..tahun lepas pun sama rasanya . entah tak ingat .. tahun ni yang penting memang konfem la ..... sambut dengan dia .Terima Kasih Aizuddin :D Terima Kasih banyak-banyak :'D 

'Lelaki baik untuk perempuan yang baik ' .. Aku tahu kau kecewa . Kalau aku kecewa kau lagi la kan .tapi aku respect kau sebab kau dah tak jiwa kacau macam dulu ... sekarang nampak lagi kool . teruskan lah dengan apa yang kau buat . aku sokong je :") Terima Kasih juga sebab sepanjang 3tahun kenal kau sentiasa rela hati melayan ke-Joyahan aku kan hahah .Ramai lagi amoi chantek untuk kau ....

Aku sentiasa ada untuk kau kawan:")

Beberapa hari sebelum , aku dengan Din ada lepak kat Mc'd Taman Melati . Ouh akhirnya merasa juga aku chicken foldover . sedap :D 
Aku: Din kau ingat tak birthday aku ?
Din: entah ada tujuh aku ingat ... 
Aku: Serius kau lupa ??
Din: 27 ??28 ?? entah 

Aku: Selasa minggu depan tu 3 julai la . 
Din: OUH ..OUH .... aku beli kek eh Mi ??
Aku: Din kau betul-betul lupa ke ???
Din: kau rasa? 
Entah laa . apa yang penting takde kek . ada TIRAMISU . huhu .sedap :D
Sedap KOT serius . SEDAP . Bak kata Am : Lagi sedap kalau orang belanja . HAHA
Lepas tu jumpa Ain . Ain kerja kat sini juga , kat kedai baju ... Kebetulan kan ... rindu dengan dia hee :)
Okay ini kek karot ibu buat:D Terima Kasih Ibu ... Sedap . betul tak tipu .
Ini cupcake kecik . hehe . Ibu dengan Ina buat .....TERIMA KASIH IBU , ADIK-ADIK :) 
The next day saya dapat kad . Dari Ira , Lyla , Myra , Azwani , Nisa ... sangat awesome .. dan boleh pula ada ucapan tulis . 'Kitorang harap sangat-sangat kau akan belanja kita orang' haha . okay itu lawak ... Insya-allah nanti la eh :)
The day before ... I meet my dear lovely sistar at Ummahway .Najma Hu . She just come back from China ... rindu sangat dia . jumpa dia dengan Aiman .. And she gave me scarf . *the red one that i wore on my birthday .. 
Thanks Najma . Thank you very much ... We talk too much .... O Allah , blessed her and her family ... Permudahkan segala urusannya . Amin :) I love you :'D

Segala Pujian hanya bagi Allah SWT yang telah menghidupkan dan mematikan .Yang telah memberi nikmat yang tak terhitung terutama nikmat IMAN &ISLAM ... Ya Allah . Terima Kasih Ya Allah ... Sesungguhnya hidup dan matiku hanya lah untukMu . Hidup dan matikan lah aku dalam IMAN ... Ya Allah .... Ampunilah dosaku ... Umur ku berkurang tetapi dosaku bertambah . Ampuni aku Ya Allah ...Semoga ..hari yang mendatang membuatku makin kuat IMAN dan IBADAH ku kepada-MU . AMIN . Terima Kasih kepada IBU dan AYAH yang telah melahirkan dan membesarkan Kakak . Terima Kasih banyak . tiada apa yang dapat membalas jasa Ibu dan Ayah . Saya sayang Ibu dan Ayah saya ... Bukan senang tahu nak besarkan , lahirkan dan didik anak . lagi-lagi anak dara dari kecik sampai da besar ... Hanya mampu aku berdoa sentiasa . 'Ya ALLAH , Kau ampunilah dosa kedua ibubapaku dan kasihanilah mereka sebagaimana mereka mengasihaniku semasa aku kecil ' ...AMIN . Aku ingin jadi anak yang membawa Ibu dan Ayah ke syurga ... Aku ingin menjadi anak yang membahagiakan .TERIMA KASIH lagi dan lagi .....Redha Allah SWT bergantung pada redha ibu bapa . AMIN :)

TERIMA KASIH semua yang wish .. kat TWITTER , FACEBOOK , TEXT , BBM ... WHATSAPP . Kawan kelas , kawan sekolah . semua la ....tahun ni takde orang call macam dulu , aku pun call Atila dengan Nad je . tak tahu nak call siapa .... rugi je dapat call free huuu . Terima Kasih yaa . Sesungguhnya hadiah terbaik ialah DOA :)

TERIMA KASIH SEMUA. SAYANG SEMUA . xoxo

Comments

Izzul Amir said…
Bapak ah syok gile birthday camni. Berpuluh kek dapat. Siap berbelanj! Gitu. Hahaha happening gila. Jelous. Haha

Btw happy birthday mi ;)

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH