To LOVE and To CARE So Much . Sakit Sangat :)

Salam dearie my bushuk macem ...
Heyy baby , cepatnya masa berlalu tak lama lagi kita nak berpuasa . nak sambut ramadhan lepas tu raya  ,lepas raya exam ... fuhhhhh ......malangnya masa tu tak kan berubah .. tak kira la aku menangis air mata darah sebanyak dan sebesar laut mati pun .tetap 24 Jam tetap 1 jam 60minit . 7 hari seminggu . Jadi seharusnya masa haruslah di rancang dengan sebaik-baiknya . fuhhh . selagi kita hidup , hidup kita hanya tentang masa jeeee.masa silam , masa sekarang , masa depan . fuhhh ... gila kental . 


Papejela ..yang penting akibat ketenggilingan yang melampau semalam .. saya telah berniat untuk berjogging buat pertama kalinya . lol . patutla badan berisi huahhhhhhhhhh . pemalas :P sebenarnya niat saya untuk bekpes kat mc'd ....... haaa haaa . sebab next week dah puasa ... tiba-tiba dengan suka rela hati PaesSu menawarkan diri nak teman saya .. ceh baiknya awak :D 


Penat juga la saya missed call sampai 37kali nasib baik gay awak tu bangun.
Tak tahu mana kucing ni datang . secara tiba-tiba je .. manja bukan main pula tu , kucing ni sangat la comel awak tahu . dia datang kat kami masa kami nak bekpes . hee hee . Kucing ni ada satu tabiat yg semua kucing sama , bila kita makan dia minta , kalau kita tak bagi dia minta minta dan minta .. tapi bila kita da bagi , dia nak lagi dan lagi dan lagi .....
Kalau la boleh saya bawa balik je kucing ni tadi .... geram sebab comell sangat -_- kucing ni stay je teman aku dengan faiz sampai kitorang nak balik :D

Jogging tak seberapa pun . sempat pula nye pun jumpe dengan abang yang tegur aku tanya pasai boifren pastu suruh aku kahwin ... tahu cerita tak ?? alaaa..
ni haa cite dia . satu hari yg sangat tenang tiba-tiba masuk dua orang jejaka dalam kelas aku apatah dia membebel . tiba-tiba seorang daripadanya ...
Abang Botak Tak Tahu Nama: Masuk form6 sebab apa?
Aku: Sebab nak belajar la . 
ABTTN: Tak payah belajar la . berhenti . 
Aku: Whaaattt ???
ABTTN: Ada boifren ??
Aku:Takde .
ABTTN : Cari boifren . kahwin . (dengan selamber dan muka takde rasa bersalah blah je camtu)

Ehh tolong sikit , silap orang la nak cakap macam tu . what the chicken ouh dia ni~
Tadi bila nampak dia jogging ~ aku buat tak kenal je~

Eh muka aku dengan Faiz ada macam adik beradik tak ?? hooo hoooo 
Hai Kucing .... awak sangat la comel :D sangat manja . Be mine please ??
Haaa ,sementara tunggu Faiz .. saya jogging lepas tu jumpa Aiee :Ddengan hasben dia and my two chinesse sibling .dear Taudiha and Taufiq ...
Saya dah agak dah , Aiee memang selalu bersenam kat sini weekend .
Aiee selalu cakap: Exercise exercise. 
Yelaaa nak jaga badan ..... saya tak mahu la melebar lagi ~dah la saya tak boleh meninggi lagi ..soobbsboobbb .
Mereka comel kan ?? Saya rindu sangat mereka :(


Okay dan kemudian ..... itu saja lah ...
Ouh yupp . Faiz ni senang sikit ajak dia berborak sebab saya tak payah cover memandangkan dia dah tahu dari dulu kan kan ............
aku serius macam mak nenek cakap tak berhenti si Faiz ni layan jee . Terima Kasih la Faiz :*
'Only us understand the pain behind the smile . To love and to care so much . but then we hurt '
Sakitnya .........biarlah hanya kami yang faham ... biarlah perasaan itu berlalu dengan cepat .
Yaa kami di situasi di mana hanya kami yg faham . At least , Faiz pernah terluah aku ?? biarlah sampai bila-bila dia tak tahu . weiii aku nak BELAJAR nak STPM . kbai . 

Eh jap ada orang tu pergi tanpa ucap selamat tinggal . sedihnya . :( Takpela Semoga Awak Berjaya .Jangan Lupakan saya . Nanti kalau rindu kita jumpa yee :) 


Ehhh , minggu depan nak puasa :Dاللهم بارك لنا فى رجب وشعبان وبلغنا رمضان
Ya Allah berkatilah kami pada bulan Rejab dan Syaaban dan sampaikanlah kami ke bulan Ramadhan
AMIN .


Comments

moga berbahagia awak. chaiyok stpm. boleh punya.

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH