Terima Kasih:)

Assalamualaikum dear readezzzzzzz. 


Hellu olzzzz .Okay tadi mood saya okay , now dah tukar mood down to the earth . Rasa macam nak terjun dalam laut pun ada . Asal lah aku ni bengong sangat . Huarghhhh . Nak nangis rasa . 'All is well, All is well' .. cuba meyakinkan hati yang ala-ala dah rasa macam nak meletup aura lava gunung berapi . Adusss . Gimana ni seyh ?? Serious talk . How ? "Harapan hatiku ingat nak tenet laju , sekali hampeh aku tertipu , tak fikir betul dahulu " ....... Omai , Omai , Omai Everlast ! Siapa nak dengar tahap kesedihan saya ?? Cuba meyakinkan hati ada hikmah disebalik semua ini . Yeahhh you gotta be strong gerls . Stay strong . Nak nangis sebab susu tumpah pun tak guna . the damage is DONE !

Ekceli , saya nak ucapkan rasa TERIMA KASIH kepada Ayah saya , Ibu saya , Nenek saya , adik-adik saya, Kawan-kawan saya dan terutama sekali kepada ALLAH SWT :) Tak tahu nak uacap macam mana perasaan TERIMA KASIH dan BERSYUKUR tu . Tapi memang sangat bersyukur , bila kita yakin , terus berdoa dan berusaha Allah SWT akan bagi apa yang kita perlu dan apa yang kita nak . Insha Allah :) Kalau kita rasa orang sekeliling dah cukup sayang kita nak tahu tak yang Allah SWT lagi sayang kita . Sangat sayang kita . Alhamdulillah Segala Puji Hanya Bagi Allah Tuhan Sekalian Alam . 'Ucaplah Alhamdulillah syukur kita kepada Allah , Selawat ke atas nabi Muhammad ya Rasulullah selawat ke atas nabi ya Rasulullah' . Syukur Alhamdulillah dengan apa yang diberi sekarang ni . Apa yang penting ? Yakin , Sabar :D

Terjemahan surah al-Taalaq ayat dua dan tiga :' Sesiapa yang bertaqwa kepada Allah , nescaya Allah akan berikan jalan keluar dari segala masalah dan memberinya rezeki dari jalan yang tidak terlintas dihatinya .Dan sesiapa yang bertawakal kepada Allah ,nescaya Allah akan melaksanakan urusan (yang dikehendaki) Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu' .
its ayat seribu dinar yang kita selalu nampak tergantung kat dinding maple , Its good for us untuk jadikan amalan , better la kalau kita faham maksud . :)

last but not least ,
  ALHAMDULILLAH TERIMA KASIH ALLAH  :)

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH