January Spesial .

Hi and Assalamualaikum ols:D
Ehem..sebab kan saya ni tak sempat nak beli hadiah semua , dan sebab saya sakit seminggu tak dapat nak celebrate birthday awak-awak bersama ...Jadinyaaaaaa...
Ini yang saya mampu dan sempat buatkan ... 

13 January . Special for Maryam Jamilah . I Love You Mary .Thanks for being my friends . Thanks for everything . Stay CUTE and ROCK . Stay love WonderGirls and Rilakkuma:D

18January. Zurina . Hi Zu . Sorry for the description hehehe  ... 'Kahwin Awal' tu yang penting. kih kih 
23January . This is for my lovey dovey biggie-biggie Ahyatul Ashikin . My youngest sister . I Love You .Semoga bertambah gemuk dan buntal .kbai . heee
26January. Zurin Zurida . Hi Zuwin ! Comel tak panda ni ?? just sty AWESOME . LOL .



Ini untuk Atila Abdul Rahman . Birthday dia lambat lagi tapi ni sebagai balasan untuk Hello Kitty yang dia bagi tu hehe :D Miss you Tila . Take care .


Dan ada lagi beberapa orang kawan-kawan saya yang sambut birthday bulan 1 . Tapi saya tak ingat spesifik tarikh . Diana , Che Pah , Farah , Mala. Happy Birthday Guys . Anda antara mereka yang tertua kat sekolah tu . Dah 19 Tahun ye :D Stay Cool . Let's ROCK PRAU . Let's bikin GEMPAK dengan RESULT kita . Let's create more chaos and memories .Let's go PANGKOR .LOL .
Ini pesanan si Kitty :D
Ini Video yang simple je saya buat .bukan nak show off whatever tapi untuk kawan-kawan saya . Jadi yang tak nak tengok or rasa video ni tak setaraf CST production tak payah nak kutuk hehe . Gua pakai movie maker je lagipun saja suka-suka sebab gua memang dah lama nak buat benda ni hehe . Coming banyak lagi video menanti :DInsha Allah .

nota kaki : Yang lupa nak tulis dalam video . Thanks for being my friends . Let's create more memories .Hope our friendship last forever till Jannah .Uhubukifillah .Sayang korang . 

Loves, Asmo your Kitty Good Cute Friends:D

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH