Review : GANTUNG by Nadia Khan

Another book review.

GANTUNG by Nadia Khan terbitan BUKU FIXI. Tak ingat beli kat mana.

Mula-mula masa baca macam tak faham tau cerita apa sebenarnya. Makin lama makin menarik makin lama rasa ingin tahu makin dalam. Mati-mati aku ingat cerita hantu menakutkan punya. Da la malam yang part menakutkan tu aku kat dalam bilik single tingkat enam kat kolej. Yes aku sorang. Esoknya masa sambung baca dalam bas dalam perjalanan ke Kuala Lipis Pahang things getting interesting. Sikit je la baca dalam bas. Part lain dalam bas banyaknya aku tidur je sambil sumbat earphone dalam telinga, tutup muka dengan sweater. Heaven betul bila duduk tepi tingkap dan duduk sorang dalam bas.

Aku da baca dua buku Nadia Khan. Pertama KELABU back then masa form 6 kedua yang ini. Seriously she is a good writer. She's really good at plot twist and LGBT issues. Tak banyak tapi ada kan.

Klimaks power. Peleraian power. Memang seharian masa kem time tak buat apa aku duk hadap buku je. Pagi sampai petang habis. Aku dengar la dorang bebel sesambil aku baca la buku hihi. But somehow, some part of this books really makes me smiles.
Highly recommended.

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH