Ku Katakan Dengan Indah


perhatian ya . lagu ni bukan saya yang cover bukan saya yang nyanyi .
Gambar saya je saja letak syok sendiri :P
Lirik dia yang penting .
Entah la . saja buat benda ni hobi .
I'm not doing any cover anymore because of some good reason .
Saya tak copy atau ciplak sesiapa punya suara dan claimed saya punya .
bukan saya punya.bukan saya punya .bukan saya punya .Gambar je gambar saya :P

baca eh betul-betul

Ku katakan dengan indah .
dengan baik dan sopan santun sebab aku sedih tapi tak boleh nangis . hati sakit tapi tak boleh marah .
dengan terluka hatiku hampa .hampa tapi tak tahu nak cakap macam mana .
cemburu pada sesuatu yang bukan milik kita .
Sepertinya luka menghampirinya .
my bad.my mistake .I was careless . I forgot . I'm not too strong.
Kau beri rasa yang berbeda mungkin ku salah mengertikannya.
harmless flirt --" yang sebenarnya harm .
Yang ku rasa cinta ..
harmless flirt . I try to covince myself that I ain't affected by harmless flirt .I am not . but actually I am .
Tetapi hatiku selalu meninggikanmu ..
itulah Aqila cakap degil.
Terlalu meninggikanmu ..
degil.
Selalu meninggikanmu ..
sudahnya.
Kau hancurkan hatiku ..
you and I both know .It can't be work .It's all fun and games, 'Til someone gets hurt.
 Kau hancurkan lagi ..
well . contain is fragile . not only under pressure.
kau hancurkan hatiku tuk melihatmu.
ada harapan terus hilang .
kau terangi jiwaku . kau redupkan lagi.
tapi.
kau hancurkan hatiku tuk melihatmu .

***
membuatku terjatuh dan terjatuh lagi.
well this is not my first time with you.
membuatku merasakan yang tak terjadi .
hope too much lead to hurt so much .
semua yang terbaik dan yang terlewati .
semua yang terhenti tanpa ku akhiri .
repeated Tanpaku Akhiri......

p/s: kalau kau rasa semua ni menjiwang dan melampau . ya memang . sesuai dengan apa yg aku rasa .
Read all my post . Motivate myself . I forgot .Allah SWT knows what best .

cerita dia macam cerita 5 tahun 5 bulan . sama tapi tak serupa . in a few way ada persamaan . the big difference is you're not Along or Afiq not all . and you're not serious .




Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH