Kali Ketiga.

Kali ketiga.
kali ketiga yang sangat mengejutkan.
Eh....ehhh ehhh ehhhh.
Menjerit nama Tuhan dalam hati.
Ya Allah ........

Kali ketiga.
Iyee . yang ketiga yang mampu di ingat.
tahun bertuah kah?
Hampir setahun .
Tiba-tiba .. da masuk kali ketiga.
Gila.

Suratan atau kebetulan?
Mungkin ada jawapannya pada Kenny, Remy, Martin.

Dia tu la yang itu.
Yang sumber inspirasi bertahun lalu itu.
Yang aku takut nak dekat. yang aku cuba ignore walau ada magnet kutub bertentangan menarik.
Erm.
Yang aku sedar.
tak mungkin rasa ini akan sama.

Apa yang aku mengarut ni. erm . lawak je.
semua ni mengarut.
Ah .potong.

Kenapa mesti ada kali ketiga?
Kau lupakah sumber inspirasi adalah satu sumber yang boleh diperbaharui.
--
Harap tiada lagi yang keempat.
walau pun sebenarnya aku harapkan
kata bilangan ordinal ini lebih dari hanya kata bilangan .


*




Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH