2017: February Challenge #2

Day 2 of February Challenge : Love Yourself

02 February 2017: Write physical feature that you like about yourself and why.



Talking about physical feature, I like a few things about myself. I like my eyes. I like my lips and I like my hair. Why? My eyes because if you look closely I have a pair of rounded hazel eyes. Walaupun bulu mata tak lentik tapi still lawa sebab bulu mata aku panjang. Hahaha. I don’t think that I will ever need falsies. Lepastu bibir sebab full lips orang kata. Ada la macam Angelina Jolie tapi aku lawa lagi. Last sekali rambut sebab, rambut aku kalau panjang lawa, kalau pendek comel. Warna macam warna mata, kalau jaga elok-elok memang tak berani pegang sebab lawa sangat. 

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH