2017: February Challenge #6

Day 06 of February Challenge: Love Yourself

06 February Write about one thing that you feel you really good at and why    

               

One thing that I feel I really good is writing. Why? I love to do a lot of things but this one writing, is the thing that I feel I really good at. Banyak juga aku menulis sebenarnya. Cita-cita nak menulis dan terbitkan sebuah buku timbul dari kecil. As much as aku suka membaca, macam tu juga aku suka menulis. Menulis ni rasa dia macam bercakap juga. Tapi cumanya medium penyampaian yang berbeza. I used to write a lot, cerpen, puisi. Walaupun takde la power mana, ruang penambahbaikan dimana-mana tapi still rasa inilah satu perkara yang saya bagus. 

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH