Gua Bahagia :)

Salam sayang salam rindu , salam selamat sejahtera ke atas kamu .
Hai bebeh , I tengah tengok Closing Ceremony Olympics ... Tengah cari kontinjen Malaysia . tak jumpa :(
Dalam bebanyak lagu yg dipersembahkan aku tahu 1D punya lagu je . huehue .
24 Ramadhan ?? cepatnya :(



We had fun time together-gether . Yaa Tutti Frutti . Alhamdulillah . Thanks Mary .4+1 of us , conquer corner of the TF . Cam-whoring like crazy on lovely Saturday night . Dengan 'dress cage'-nya . nowadays , keluar pakai baju kurung pergi mall atau sebagainya bukan la satu kemaluan atau ke-awkward-an .Nampak ayu dan manis gitu , membuat ramai hati jejaka yang tertawan . Sungguh gua tak tipu , gua tak layan semua tu . Gua bahagia , tak serabut macam orang tu , dah la alone . Mohon jangan terase .
Tak tahu sejak bila saya pandai buat muka depan kamera . dulu muka statik je. sekarang senget la songot la sembul la . cepat korek hidung sebelum imsak . okay maaf iklan sekejap . okay maaf lagi . nampak ke -pengotor-an nya disitu .okay maaf ..nampak kesalahan imbuhannya di situ .okay maaf , aku nampak memperbodohkan diri sekarang . okay . stop it bebeh .I lempang you nanti tahulah .
Cehh ,pandai dah buat muka sekarang . Muka comel pulak tu . Konon comel la. ala acah comel la . In real life , aku harap parut jerawat hilang dalam sekelip mata , tak comel langsung :( Saya dengan Nisa . Sabar jela boifren dia tengok kami ber- cam-whoring .Biasalah kami wanita ~ Jangan kata kami je yang buat cenggini , ada je wanita diluar sana yang buat cenggini . Sekarang kami dah tak peduli , yang penting kami tak de masalah dan tak buat salah ...
Habis-habisan gua edit. Mary dan Zurin sangat ohsemmmm okay . Oh I lebiu la bebeh :* muahhh pipi kiri , muah pipi kanan , peluk ketat-ketat . Inilah namanya kegembiraan zaman remaja . Siapa kata single tak boleh bahagia?? Gua ada kawan , ada family , yang penting Innalahama'ana . Cukup la . Allah SWT bersama hambaNya . Cinta kepadaNya sudah cukup menenangkan , bila cinta itu sebati dalam hatimu . Dunia ini akan kau lihat yg sebenarnya hakikat hanyalah sementara hanyalah pinjaman hanyalah jalan untuk kau ke akhirat yg abadi dan hakiki .
dan here another dear . U know, I have so many dear . My lalink also everywhere . Ketupat rendang .... waduhhwaduhhh sudah terasa kemeriahannya ... Kami gotong-royong buat bubur lambuk in joyah style . Sangat best okie :) dan bubur lambuk itu sangat sedap , yummmy ....Gua dengan selambanya tinggalkan kamera dan fail kat kantin , perghh kalau la ada syaitan version nafsu manusia bulan puasa ni , tak tahula apa jadi kat barang berharga tu . Penggunaan bahasa 'gua' nampak tidak berapa sopan tapi sedap ayat , konspirasi apakah ini ??da cukup cukup . Drama is boring , Reality is fun .

Okay azan Subuh 24Ramadhan sudah berkumandang . masa untuk kesekolah dan bersekolah .byebye bebeh  .lebiu . xoxo

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH