Menulis ,Membaca , Nadanya Berbeza xoxo

Assalamualaikum.
Nampaknya dan nyatanya aku sudah mula ketagih untuk menulis lagi dan lagi . Kenapakah?Mengapakah? 


Nada menulis dan nada membaca sangat berbeza .Apa bezanya? Cuba kau menulis cuba kau baca. Pasti ada perbezaan disitu . Aku ,aku rasa terharu . Masih ada membaca dan setia pada blog aku .Masih ada yang sudi mengunjung tanpa rasa jemu . Walau aku takde masa nak kunjung kembali . Maafkan aku . Masa tidak mengizinkan .Penghargaan bagaimana harus aku berikan . Sesungguhnya dirimu begitu berharga .Sangat bermakna . Satu kepuasan aku dapat ketika menulis dan satu kegembiraan bila ada yang membaca .Apa lagi perlu aku katakan . Sebab masa dah time . Selamat Bersahur buat semua muslimin dan muslimat .kasih sayang peluk cium untuk pembaca setia.xoxo




Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH