Seminggu Berhari Raya :')

Assalamualaikum wrt :)

Ada rasa rindu tak kat saya ??katalah rindu ?? tak rindu ?? takpelah , kirimkanlah doa di angin lalu kbai . 
Drama is boring ,reality is fuuuuunnnnnn .

Nampaknya esok dah hari Ahad , dan hari kemudian andai masih bernafas ....Hari Isnin , ouh sekolah ?? sekolah .....ouhhhhhhhhh .....ouh K . the power of Kkkkkkkkkkkkkkkkk~
Dan sebelum ....sebelum segalanya kembali seperti sedia kala . Haruslah ku update tentang riang raya aidilfitri ku . mahu lihat mahu tahu ?? katakan yaaaaa .katakan yaaaa pada ............sungguh daku kehilangan kata-kata .

Here with le sisters ......adik-beradik saya ada 8orang ... 4 lelaki , 4perempuan .....ni perempuan je .tak sempat la nak ambil yg lelaki .........mana tah mereka ....
Ini terbaik ...7le'siblings (bekas jiran) plus me 6 le'siblings (quota tak cukup 2) ...at our last time neighborhood ...Mengimbas kembali sekitar 18 tahun yang lalu , kemesraan kami sangat lah mesra ..ermmm er kami jarang jumpa memandangkan hubungan jarak memisahkan .tapi ayah kami selalu jumpa ..kami je selalu di left behind .
Here , the second day of raya . Alus family is here . at ma le house :) setahun sekali jumpa . dan bila alus bercakap tentang SAMER dan tudung labuh dan ustazah ....the point is ....tak kisah la kat mana aku sekolah pun tudung labuh tak semua itu pilihan aku walau persekitaran mempengaruhi tapi ....segalanya akan berbalik pada diri kita sendiri .... Berbeza antara orang yg diberi hidayah dan diberi kesesatan .
sama tak ?? I guess you will say NO. YES ? a bit maybe .that just simple me with bawal .selekeh right ?sokay la .
jalan-jalan kat lebuhraya memandangkan tak dapat balik beraya ... terselisih dengan kereta mister kacang yg sangat comel ni . saya terasa macam nak beli kereta ni la . huehue . comel kan kan .... 
Hari ketiga raya .... Najma ,Aiman dan adik dia Said :) yaaa Najma sampai juga ke rumahku syurgaku saya :) makan mee rebus :) 
The next day saya pula pergi rumah Najma ..makan makanan orang cina .opkos la sedap . saya bedal je janji HALAL :) 
Aiman comel an :) 

Okbai .jemputlah saya kerumah anda , tapi saya malas nak keluar .aduhhhhhhhhhh.dah la isnin nak sekolah ....kalau dah keluar balik susah ... papelah mida . Okay saya serahkan segalanya pada rancangan ALLAH SWT .Berhati-hati dijalan raya dan ingatlah orang yg tersayang . Salam sayang Asmi Asmidar .


Comments

Anonymous said…
It’s never close to currently being strongly related to the internet, nevertheless my lady merely handed down and also witnessed the phrase tumblr on screen.

In their view, your woman truly seen booger, and also mentioned the key reason why I'm studying in relation to boogers. I actually haven’t jeered overtime in certain several weeks.
Feel free to surf my weblog Records Search

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH