Kepercayaan Aku Bukan Mudah Diraih :)

Salam bebeh ku sayang , Moga rahmat Allah SWT melimpahi dirimu .
Saya nampak ayu ,manis lagi wanita melayu terakhir ada ciri ustazah pilihan lagi tapi jiwa hardcore bebeh . Subhanallah perasannya saya ...Ampuni aku ya Allah sesungguhnya semua ini pinjaman . Hanya PINJAMAN .


Okay bebeh , cheq nak habaq apa tak tau . semalam banyak sungguh rasa cheq nak tulis. tiba hari ni cheq lupa la pulak . Ada yang terlintas kat kepala tapi haih jiwang sungguh ayat .malas cheq ....percaya tak kalau cheq kata hujung entri ni keluar juga ayat emo . percaya lah hahaha

Buka puasa luar lagi . dengan random peoples . hehe . Petang tu ,cheq tunggu Mirza .awat lama sangat ... nak dekat buka dah cheq naik atas rumah balik , bila naik dia sampai pula . Bawa la kurma , sebab sekejap je lagi nak berbuka . tepat sangkaan masuk kereta keluar simpang orang da azan , baca doa buka dalam kereta , shoo sweet . lulz


bring the boys out ....hahaha.....
Hensem pula mereka dalam gambar ni . pandai posing .... muka semua disinari NUR .. Pilihpilih jejaka terhangat dipasaran .mana satu nak ?? lols jangan nak berangan la . mereka semua dah berpunya . mungkin seorang dua belum .saya book dulu . ehhh tak saya gurau ... eh ada uztazzz pakai kopiah . mesti jadi pilihan kan ?? orang punya la~ hahah .eh ada abang baju Melayu .haa itu terbaik .... bolehla .......
Maaf ini hanya gurauan . Maaf harap tiada yang makan dalam :)

Dari Kiri Aiman ,Najib,Hafiz,Syazmir,Mirza,Muaz,Afiq,Wan ~ okay :)
Eh , tiba-tiba ada 'halkum' kat belakang . hehe . Mereka comel kan . sangat comel kan ... Hani kan dah pernah jumpa Anis Chapigha .. Shita sangat caring . Amni macam biasa la . hari ni dia dengan angry bird dia so ayu hehe . Sumaa ala comeiiiinya atototo .
Dari Kiri , tudung kuning Suma , Tudung Biru Shita , Halkum Syazmir , Me in pink , Amni tudung coklat , orange goes to Hani :D

Picture taken by Afiq Taeyang . Afiq mana ? Afiq Taeyang . lols. 
Meja saya dah berbalut yeahhh . Inilah rupa meja kesayangan gua . Yaaa . Tengok gambar siapa yang ada , mereka la orang yang gua sayang dan memberi inspirasi kat gua . Teruatama yang Frienship Last Forever Till Jannah tu :) Bila gua rasa down , sakit..kad tu jadi pembakar semangat gua . Gua rindu sama lu kawan . heheh .
Atila !Ami rindu . rasa nak peluk Tila :) yang lain banyak gambar koperasi . Meja saya je berbalut . rasa selesa belajar bila meja lawa :D 


Lately , saya rasa penat sangat ....semalam dalam kereta saya termenung dan terfikir ... tentang betapa kuatnya saya .... Terlalu banyak yang saya tempuh .tempoh 18tahun yang amat mematangkan . Hati ni dah disakiti berkali-kali , kepercayaan dah dikhianati berulang kali , airmata dah tak mampu untuk mengalir lagi .Bukan mudah nak lalui semua ini , tapi Allah SWT tak membebani hambaNya, tidak pernah! ... Hanya kerana Allah SWT aku masih bernafas dan masih teguh berdiri serta masih tak pernah lelah menaip . Segala penat lelah dan rasa sakit hanya la penebus dosa aku yang terlalu banyak itu .Terima Kasih Ya Allah SWT . Sesungguhnya hanya cintaMu yang aku pohon . Sungguh jadikan aku kuat , jadikan aku terus mencintaimu . Mafi qalbi ghairullah . 
Saya dah penat , saya dah kata kepercayaan ini bukan mudah diraih .. Pengalaman merupakan pengajaran yang terbesar, berharap untuk terbang saat aku masih lemah dan perlahan untuk berjalan diatas onak duri membuat aku sedar hakikat dimana sebenarnya aku berdiri . Kenapa kau buat macam ni ? Aku dah kata jangan mengeluarkan kata-kata yang kau takkan tepati ! Setiap kata-kata aku anggap janji , aku berpegah teguh pada janji . Mungkin aku lupa, kau , aku . Kita hanya manusia biasa tapi ........ itu bukan alasan untuk kau mungkiri janji . Mohon lepas ni agar kau hanya mengatakan ' Jika Allah izinkan ' ...................Aku tak mahu jadi munafik . Mohon kau juga jangan jadi munafik ...
Mohon kau cepat sedar dari perkara yang sia-sia , mohon kau cepat sedar !!! 
Maafkan aku . Aku tahu aku lemah , mengharapkan yang sempurna . Maafkan . 

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH