MALWARE Syuhhh ...Pembawa Virus Sumber Inspirasi :O

Salam dearie yang ku kasihi lagi cintai kerana Allah SWT :)
Dah 17Ramadhan dah .Salam Nuzul Al-Quran :) 
Akhirnya dapat juga jari ni melepaskan gian menaip ......dari tadi lagi ... semua sebab apa tahu ?? sebab MALWARE yang sesat tah dari mana . berejam aku mencari jalan nak hilangkan dengan penuh kesabaran sampai chatbox pun aku delete . akhirnya , Allah datangkan ilham , rupanya virus tu kat bahagian 'sumber inspirasi' . terus aku buang . nyah kau dari sini .padan lah muka . bawa malware lagi . blog aku bebas , makna buah hati aku bebas , maknanya aku turut bebas :)huahuahua. Sumber Inspirasi ? boleh datang boleh pergi la .. setakat drive by je boleh la belah . MAAF . Bahasa saya kasar . Tapi rasa sakit kena friendzone lagi kasar . 

Guys, aku rindu la nak jadi blogger tegar macam dulu . rindu sangat sangat . sejak ada twitter ni , dah sangat la jarang blogging . tambah lagi aku ni yang sibuk tak tentu arah . Takde benda nak buat cari benda , hidup bahagia cari bencana . Ibu tanya tak nak buat part time .jawapannya MALAS dan busy . biarlah aku fokus kat sekolah je . Penat la penat tahu . Tapi aku kuat , yaa kacip fatimah . gerrrr . 



Epul , Mir , Acai ,Nazmi dan Saya. We were heading to Shita house last Friday :D
Mula-mula Mir membuli si Aiman suruh ambil aku , erghhh tak nak aku, rumah dia dah la jauh . menyusahkan dan macam tak logik je suruh dia ambil . Dah la hari Jumaat tu Aiman morning sickness . muntah pening macam orang mengandung . Itulah akibat degil . Aku tak masuk campur hal dia .kbai .
Yang penting dengan berkat usaha dan tekad Mir nak juga bawa aku pergi buka sama , gunalah kereta Acai tapi Epul yang bawa . Yaa first time rasa duduk depan , sebab Mir kata 'takkan aku nak berhimpit dengan Nazmi ' ouh dengan orang lain takpe Nazmi tak boleh ? pehal ?? ahaks ..Terima Kasih eh korang jemput aku :) 

Dan pehal setiap gambar aku ada muka Acai. tak caya ? tengok twitcon twitter , fail acai fail . 
A day before . Last Thursday . Kami *Murnians . berbuka bersama . venue Rumah Nenek saya . dengan aman dan bahagia Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar . gembira sangat hari tu ... Semua bagi kerjasama . Semua ringan tangan . Memang gotong royong habis la . 
Terima Kasih semua sebab sudi buat kat rumah nenek aku . Ayah Ibu aku memang tak kisah :)
Turut memeriahkan majlis , Syazmir , Mirza , Emon dan Apishh :) Terima Kasih semua .
Banyak-banyak Terima Kasih yaa :) Kalau ada kekurangan dari pihak aku MINTA MAAF yee.

Murnians TERBAIK !! OHSEMMMM! . nak tengok gambar lagi ?? nanti nak dekat raya aku keluarkan hee hee kasi suprise sikit :P tengok satu sudah .
At Shita house .
Me and Shita : Jom tangkap gambar .
Datang Muaz dengan Hani , eh tiba-tiba Epul , Acai ,Nazmi . LOL 

Ehem nak tahu something tak . ...... eh nak cakap tak . Tak payah laa . Marah ?? tak boleh ahhh sebab ni private ... takut nanti orang tu baca . tak ni bukan soal perasaan . okay dah . ni soal aku harus clearify tentang someone yang aku dah serkap jarang. eh dah cukup kfine . *tiada mengena dengan gambar*
Mesyuarat AJK MPPU 2012/2013.
Banyak kerja wei  ..dan pagi tadi boleh pula naib s/u buat lawak mamai mengigau yg memang tak lawak . Malas nak melayan .... rasa macam pelik ouh . sah morning sickness lagi Bahaya ouh dia . Baik jangan dekat . takut berjangkit . errrr.

Here my lil Bro  Afizul Amin dengan autobot dia . Adik saya comel saya tahu tengok la kakak dia . Alhamdulillah ... Rasa nak share gambar buka puasa tu tapi nanti tak suprise. hee nanti la . nak buat movie . Amin chicken mouth . okay . 


Alhamdulillah dan Terima Kasih masih lagi setia membaca blog saya . walau .............dah jadi sarang tikus , kulat dan serangga . Saya rindu semua followers dan readers saya .........rindu sangat :) Follow saya kat twitter ehhh . heeeeee bye eh sebelum tu .. saya ada tengok video PKS tahun lepas . tiba-tiba RINDUNYA :( nanti la nak buat movie nak bagi cikgu . mesti cikgu rindu juga :(
*asal bau sedap kat dapur masa orang tengah puasa ni . *DUGAAN .

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH