DOAKAN SAYA yaa :)

Assalamualaikum .
Isnin ni SPM .oh really .? tinggal lagi dua hari je.
jadi oleh itu . .


Wahai kawan-kawan blogger yg cantik , adik-adik junior yg comel , kakak abang yg baik hati , cikgu-cikgu yg penyayang , ibu ayah yg makbul doanya , kawan-kawan seperjuangan , pakcik makcik yg kacak .dan sesiapa saja lah .yang baik , pandai , cantik , comel , lawa . . . . .
Doakan saya yaaa . agar mudah menjawab soalan SPM nanti .
Doakan batuk dan selsema saya cepat sembuh .
Doakan saya mendapat keputusan cemerlang.


#good luck pada semua rakan seperjuangan . saya doakan kejayaan kita bersama .




#Semoga ALLAH memberkati dan merahmati hidup kalian . Amin .
Terima Kasih ^^


#Terima Kasih ALLAH .
I love ALLAH :)


-full of love:ASMI ASMIDAR binti ZAINAL RASHID &YUSNAZIRAH-

Comments

nam said…
semoga berjaya, kak mida !
Unknown said…
semoga kita dapat buat yang terbaik dan dapat keputusan yang cemerlang SPM 2011 ni! all the best :)

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH