Frienship Notes that worth thousand million times than Love Notes ~


Ngehh:D Rajinkan saya updated blog .bukannya rajin nak baca buku . heehh , jangan mudah mengadili yeahhh . Saya tengah study add math tadi tu . .(tadi) .berehat sebentar bersama internet sebab stok coklat da habis .hehe :D

Dah kenapa ada gambar Izzat pulak ni . .haa , mesti ramai yg suka tengok gambar saya dan Izzat ni .al-maklum la . . 'gossip retis' kan . (oh! sila muntah) 
Bak kata Jujue: Yela akak dengan Izzat kan sweet .tangkap gambar dekat longkong pun 'sweet'. (oh tidak)

Amaran awal:Kalau menyampah Jangan Baca ;D

You got that point .tapi semua tu tak penting . .yang penting I miss him .like seriously . .
I forget about how much we love each other . .
Sejak saya demam hari tu , saya layan awak acuh tak acuh .
Sejak saya sakit hari tu , awak tanya kenapa ? awak try try berlembut tapi saya . .oh kejamnya!
Sejak exam hari tu saya bukannya nak berbaik dengan awak tapi. . .asyik nak buat awak sakit hati je .asyik nak buli awak jeee .
Sejak saya dah ada 'sumber inspirasi' . .saya pandang awak sebelah mata je .
Sejak dua menjak nilah . .oh saya bersikap tidak adil dan sangat kejam dengan awak . oh Jahatnya saya .
Saya selalu macam ni dah berkejam-kejam . .baru nak minta maaf .baru nak sedar .
Ngehhh:D Macamla awak tak kenal saya kan . . 
Itulah sebab saya sayang awak .kejam macam mana pun saya layan awak  . .
Tapi awak . . awak tak pernah marah saya. . Mungkin sebab awak 'mamai' .tapi bukan sebab perangai saya yang macam budak-budak ni .ngehhh:D

Jadi , Izzat b. Azizee Sham .
I don't know why all the tree changes in the fall,I know you're not scared of anything at all.
I don' know who Im gonna talk now at school .I know you were on my side , even when  I was wrong.
So , im taking this chance to say . . 
I know how strong we are when we are together . .I know how much we love each other from the first time you look at me . .I love you but im afraid . But now im not . .Im brave enough to say I love you .
tapi bukan atas dasar 'hubungan kekasih' . . tapi atas dasar apa yg telah kita lalui bersama :)
Terima Kasih . dan again maafkan saya . macam biasa saya akan ulang benda yg sama tapi . . itulah cara saya tunjukkan kasih sayang saya . . .heee;D
I miss you and im gonna text you now . 

So people , we are in love but not 'In a relationship' or commitment or what so ever . ngeehh;D 
This is maybe look like a couple note , but its actually Friendship notes .that thousand million worth then love notes .ngeehhh. Jiwang siut aku macam awie dalam sembilu .hahah

Terima Kasih Allah .I love Allah :)

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH