MALAM ASPRISIASI yg RETRO :)

Hai kawan-kawan :'D ngeee . saya adalah salah seorang calon SPM dan SPM tak lama lagi . dan saya tengah bertungkus lumus untuk tenang dan belajar secara berhemah :"D 
#Saya mahu jadi WANITA berkerjaya tapi sebelum tu
#Saya perlu CEMERLANG dalam SPM .
#sorry la tak dapat nak reply tag , blogwalking dan balas komen . sungguhsungguh kesulitan amat dikesali :)

update ni pun secara tak dirancang :D nanti dah habis SPM 1 Disember nanti habis-habisan saya berjalan ke blog-blog anda yaa :)

Sabtu lepas 29Oktober . Malam Asprisiasi Koperasi SMKGS Berhad . Tempat kat Dynasty Hotel .
 Seriously , malam ni yg dinanti nanti  . Mula-mula tema majlis ni Mesquerede gitu tapi last minit tukar Pesta Muda-Mudi .mencanak aku cari baju . .heheh .
Akhirnya , sila teka baju siapa yg aku pakai . nak muda-mudi kan . 60-an kan .
Amekkaw baju nenek yg dipakainya . *Ibu yg tolong carikan .
Okay saya mengakui nenek saya seorang yg 'fashionista' serius tak tipu .

Masa nak pergi ni . muka suci lagi . tak de lukis-lukis . sebab ingat nak solat Maghrib nak ambil wudhu' semua . tak payah la nak conteng-conteng muka lagi .
Okay . itu saya . yang pakai shawal satin ala-ala Hana T tu . baju polkadot hitam putih .tapi Mida buat mix and match jadi la macam ala-ala vintage .ada gaya tak nak jadi macam Hana T ke , Yuna ke , Maria Elena . . .ngee:'D saya memang ada impian nak join The Scarflets .

Dalam satu meja ada 10 kerusi .dekat meja aku 6 orang budak lelaki 4 je perempuan . .dan aku salah seorang perempuannya . masalahnya , Aqilah , Syida , Len yg sepatutnya duduk kat meja tu sekali . busy . so , aku sorang-sorang la menghadap muka Adib , Nadzim , Adun , Razin , Ealyas dengan Zuhri . tiba-tiba aku rasa segan yg tak pernah aku rasa depan budak lelaki . haha .
Nyampah kau nyah~
Gambar ni Izzat yg capture , tak tahu apa motif dia . tapi dia telah buatkan aku jadi lawa dalam gambar ni HAHA . perasantannya aku ni ~


Okay ni la outfit sixtys~ saya malam tu . ngee:'D semua orang sekeliling akan pelik tengok cara saya membelit shawl . lagi-lagi adik-adik form1 form 2 tu  . ala comel jeeee ~
tapi last-last aku tak menang juga pakaian tercantik walau ramai yg expect aku menang . takpe adik-adik . akak tetap dihatimu . hahah
Sempat juga Mida buat persembahan malam tu . lagu pilih last minit lagu Gadis dan Bunga dan lagu Pujaan Malaya . . 
Serius neves atas tu ,yela buat persembahan SOLO . depan Pujaan Malaya pulak tu . teetttttt~ no komen :"D
Dan akhirnya malam tu berakhir dengan begitu pantas . serius sangat sangat pantas . kalaulah boleh ,aku tak nak malam tu berakhir tapi kan . . . ehm takpela . 
Memang sedih bila fikir segala memori yg kami lalui bersama akan berakhir dalam sekelip mata . Segalanya berlalu dengan pantas , kalau lah waktu add math pun berakhir sepantas ni kan bagus . 
Takde siapa akan suka bila bercakap pasal masa . ouh sangat mengecewakan ~Walaupun sejak-sejak nak dekat SPM ni aku dah tak dapat nak join sangat adik-adik ni (agak sedih la disitu) tapi aku ada banyak kejutan nak bagi kat mereka ni .
Aku akan buat yg terbaik masa SPM nanti , nak jadi contoh kat adik-adik yg tersayang :)

#Kalaulah saya boleh peluk mereka hari-hari .
#Kalaulah saya boleh minta setiap momen indah itu takkan berakhir .
#Kalaulah lah boleh segala yg saya nak terjadi .
#Tapi apapun , hidup perlu diteruskan . tiada siapa mampu menghentikan masa , jadi sebabkan perkara-perkara yg saya mahu adalah mustahil belaka . 
#Belajarlah untuk menikmati setiap momen didepan mata , jangan pernah MERUNGUT dan bersyukur atas segalanya . 

#Last but not least , selagi dunia tak berhenti berputar masih banyak yg kita perlu lalui .dan masih banyak masa yg kita ada untuk bersama  . TERIMA KASIH semua atas kenangan yg terindah dan sangat bernilai ini . Kalau lah akak boleh gambarkan berapa banyak kasih sayang akak kat korang memang tak cukup satu manila kad tu . dan SAYASAYANG KAMU SEMUA . 

*credit gambar :kepada sesiapa yg upload gambar di FB
*credit Majlis :Syahir , Aqilah , Atikah , Cikgu Shafezah , Len , Syidot , Qayah , Ehsan and semua yg menjayakan majlis ini .
*credit tanda sayang : Semua yg hadir . dan MAMA , Cikgu Aminah <3

##This memories will last forever .

Comments

Anonymous said…
waa . bestnya korang ! tahniah :) hehe

GoodLuck Mida ! x) fighting ! ^^
Lepas bio , jerit kuat kuat , yyeaahhh ! . hehe xD

hope apa yang kita hajatkan akan tercapai . amin :)
Asmi Asmidar said…
@saya KILA

hehe .sedih sikit la . banyak sebenarnya tak dapat 6bintang tahun ni.

GoodLuck untuk killa juga . :)

yeah.sama-sama lah kita . bukannya jerit balik terus updated blog .

amin ya rabbul alamin :)

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH