Ke-Kitty-An Semakin Terserlah.

Salam pewpels ..
Harap anda dalam keadaan sihat sejahtera dan berada dalam rahmat Allah SWT .
Hemmm *mengeluh* .....memang sekarang jarang sangat dah aku update blog ...
Mungkin dah terbiasa ..jadi ulat M pun semakin berleluasa ...
Dan keadaan ini mungkin akan berlarutan mungkin juga tidak bergantung pada keadaan ..
maklumlah sekarang I dah jadi pelajar Pra-U you alls . *cough*


Tapi sebelum-sebelum ni ...
memang entri blog selalunya akan banyak bila aku bersekolah ...tapi bila dah jadi lower six nak ambil STPM kesedaran mungkin lain sikit kot ...lain ~
Aura dia pun lain je .....
Comel kan ?? Semalam ..entah macam mana cerita ..dari nak pergi kedai burger bakar ter-lencong 180 degree ke Wangsa Walk Mall ... Habis pusing dah kira tu ..habis semua jalan dah redah tu ..akhirnya sampai Wangsa Walk Mall ....dan ter-spot kiosk Hello Kitty yang sangat sangat la comel ni ..omaiii ...masa tu kamera memang kat tangan ..dah tak fikir apa terus capture jee . tak sempat nak tengok harga blabla ....bila tengok balik gambar rasa macam sesal tak usha ..tapi hari lain masih ada :)
Dan sejak bilakah aku menjadi obses dengan Hello Kitty yang sangat comel ni ??
Sejak aku teringat balik zaman aku suka kumpul sticker kecik-kecik ....banyak sticker Hello Kitty ..
itu belum plus minus bantal busuk pun kitty ni juga ..jadi selepas kesedaran itu wujud aku telah meletakkan azam Hello Kitty akan jadi sebahagian dari hidup aku ..he he he ..*sacratic face .lolz
Ini memang kes tangkap muat je ..tak fikir apa dah ... sabar jela bila surau kat Wangsa Walk ni 'tomeii' sangat ....dan masa-masa lepas ni dah mula dah window shop baju yg muslimah ...yg tutup sempurna ..yang memang terus boleh bawa solat ... kalau tudung tu ...memang dah boleh bawa solat dah ...cuma baju jee ...
Insya-allah ... Allah SWT tidak pernah membebankan atau mengkhianati hambaNya .
with dear Kak Suri lovey dovey ... nyetnyet tak tahu nak tulis apa .... Cuma nak  cakap terima kasih :D sebab akak suka meronggeng dengan mida he he he .....
Dan berikutnya ini adalah gambar-gambar mereka yang ......sentiasa buat saya jadi brutal tahap memang tak hengat .. *ceh salahkan orang padahal ..~ memang aku nak pun keluarkan imej brutal sebab .....adalah sebab tertentu yang aku sendiri tak tahu nak tafsirkan macam mana sebab kalau tersalah tafsir ada pula yang fikir aku hipokrit ..ouh itu semulajadi .....yee .jadi sebab musababnya tak perlu diketahui secara teliti sebab saya pun masih mengkaji ... 
Bagi sesiapa yang bukan dari sekolah gombak setia mesti tertanya lah pehal la aku ni tergedik semacam ... *eh gedik ke?? Dan bagi sesiapa budak gombak setia dah tahu memang aci tak heran pun tengok aku dengan dia orang ni .... Bagi sesiapa yg tak tahu .....aku tiada apa-apa dengan dia orang melainkan Ukhuwwah Fillah .... Kami ni memang rapat dari aku tingkatan 3 ...Kalau tanya kenapa aku seorang je perempuan ..aku pun tak tahu la nak jawab soalan ni kali keberapa ...jawapan paling klise adalah setakat ni memang belum ada perempuan yang boleh go dengan dia orang macam aku .. yang lain memang cannot go even awek-awek mereka sendiri ....nama pun kawan kan jadi banyak lah benda aku arif dan masih belajar dan faham tentang mereka .... tapi macam aku kata kat Yop : aku masih lagi wanita berprinsip . Masih lagi berpegang pada 'kalau kita jaga aib orang ,Allah SWT akan lindung aib kita ' Insya-allah .. 
Jadi tak perlu risau laaa ... alah , aku kan professional setakat gurau aci nak basahkan gusi , menyakat saja nak memabahan biasalah kan HE HE HE.aku paling happy bila dapat bahan Faiz sebab partner dia Man Sewel tu takde HAHA ehh astaghfirullahalazim sesuka je aku doa kawan aku gila ..ampun Man :) 


Dan untuk kesekian kali esok bermula sejarah aku memakai baju kelabu ...weee..... 
Aura dia mesti lain kan hehe . Jadi yang benar : Cik Penolong yee . 
eh jap AWAK .. ye awak la ..sila dengar lagu Untuk Dia dari Sleeq ft Najwa Latif .. dengar part Najwa Latip tu jee ... :D heheh ... nak nyanyi dalam kelas malu ..eh terlebih sudah kbai .

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH