Menjaga Hati .

Salam dearies ...
sebenarnya takde idea pun nak membebel ni ... dah start belajar ...
tak banyak masa dah nak melepak ...tapi aku nak juga melepak ..dah lama sungguh aku tak meronggeng ...
Betul-betul punya ronggeng la kan ..
Kena tunggu minggu depan ...ehmmmmm ..
HA HA HA ....hari ni sumber inspirasi takde terlepas gelak besar depan cikgu Azuraidah ..tidak diakui kekadang gelak aku over gila ..malu je kalau ada sumber inspirasi tadi ... aku dah usha dah yg mana boleh jadikan sumber inspirasi ,...dan aku macam HE HE HE .....biarlah ia kekal rahsia huahuahua ..
'Cause Im never going down , I never giving up , I never gonna leave ..So put your hands up ..If you like me ,then say you like me....'
'In The West they say that love is a madness that ENDS with marriage, 
But in Islam ,we say that love is a madness that only BEGINS with marriage ..'


Walau aku ada sumber inspirasi tapi aku tetap menjaga hati , mata dan iman ..dari terjurus pada maksiat ....malah mendekatinya pun aku tak mahu ...Bila orang kata jaga hati untuk siapa?? untuk bakal imam aku yg sah la ..untuk siapa lagi kan .... Aku nak mahalkan cinta ni nak jaga.....Biar istimewa untuk bakal suami aku yg halal ....Kan aku dah kata nak bercinta lepas kahwin ,Insya-allah ........
*Berkenal sebelum kahwin , bercinta lepas kahwin ;>


Bye. study la lagi bagus dari berangan jeee :b

Comments

ejulz said…
smoga dipermudahkan segala urusan.. :)
Asmi Asmidar said…
@ejulz AMIN :) Terima Kasih .

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH