Mohon Seni Di-ADAKAN .

Salam sweetie ..
Apa yang pasti ialah bila hari ini lebih baik dari semalam ..jadi kita bukanlah lagi dalam golongan orang yg rugi ..
tadi aku straight to the point je tegur Zubir sebab dia gelak besar sangat ..memang la gelak itu baik tapi kalau banyak dan besar sangat ..boleh sebab kan hati jadi gelap ilmu hilang ....Aku tak kisah pun dia orang nak gelak ...aku pun suka juga ...gelak aku lagi besar rasanya tapi aku cuba ,cuba kawal ..harap takde yg TERASA la .sebab aku tegur tak nak kawan aku kecewa nanti .....Itulah guna kawan mengingatkan .
Yaaa .aku dah pakai uniform Pra-U dari senin hari tu ..cuma tak sempat nak ber cam-whore je ..dan hasilnya ......
Ada je yg gelak tengok aku pakai baju kelabu ..ha memacam reaksi kentot la dia orang bagi HAHA..aku tak peduli aku kasi redah je. feedback paling banyak aku terima ialah ....aku nampak matang ..omai FAIL selama ni nampak sangat aku macam bebudak kan ?? ini yg rasa nak pakai baju putih balik hahaha .




My dear 3Lampi ....Fiza ,Mafee dan Jujue .
Jujue kan sampai hati gelakkan saya dengan galaknya bila tengok saya pakai baju kelabu ...
Sampai hati dia kan ..isy ........
Dalam banyak-banyak gambar lain gambar ni je yg aku paling suka heheh .....Dua hari ni masa rehat asyik jumpa Fiza je so..apa lagi berkepit dengan dia je la ..
Nak tahu tak nampak gayanya junior saya ni da tahu saya ada sumber inspirasi dan mereka tahu siapakah dia HAHAHA ....habislah ........
Ala sumber inspirasi je apadahal . ;p
Tapi aku tak nak la sumber inspirasi aku tahu .....kalau boleh aku nak kawan je ...takut kalau dia tahu jadi lain nanti ..aku tak suka la ....So aku harap semua faham la istilah kawan tu ...sebab aku rimas la ...mamat yg duk BBM aku tu pun aku malas nak layan ~ aku dah biasa single so serious talk aku rimas ~
beg kelabu ni untuk minggu ni je kot aku pakai sebab ............nanti nak beli beg baru ...
Sebenarnya nak tunjuk Hello Kitty tu je ..he he he besar kan???
lepas ni memang barang saya akan penuh dengan Hello Kitty sahaja :DD 


Eh nak tahu tak hari ni kat kantin tadi aku terserempak dengan Cikgu Aini ..
walaupun aku tak jadi ambil seni tahun lepas ...tapi aku rasa cikgu ingat lagi aku sebab masa form 4 aku pernah ambil exam seni persendirian dengan cikgu ...
Disebabkan aku ralat sikit tak dapat ambil seni tahun lepas jadi tahun ni STPM aku fikir boleh la ambil ..
tapi cikgu Aini kata tahun ni banyak masalah pula ..
Lagi-lagi bila ada Penilaian Berasaskan Sekolah ..........MPM kena datang sekolah semua buat penilaian ..
Entah apa masalah ..itu ini semua tak boleh ..apa salahnya tambah lagi satu ....
At least aku boleh la cover subjek aku yg lain dengan seni lagipun ......
aku dapat sokongan penuh untuk ambil subjek seni ......Cuma keadaan dan jalannya nampak susah ..
Tadi Afiq ada kata nak buat surat hantar kat MPM ...biar MPM nampak usaha kita orang ..tapi tengok la nanti aku tanya Cikgu Aini macam mana dan....
Yassin kata buat solat hajat heheh .
Serious la..memang aku betul nak ambil seni ..nak tebus SPM hari tu ....
Sia-sia je kalau aku ada bakat tapi aku takda ilmu ..rasa macam rugi sangat .....
Insya-allah harap senang la semua ....
Pihak MPM ...bertimbang rasalah pada kami ni yeee .TERIMA KASIH 


Dan selamat semua .Barakallah .

Comments

hehe, comellah korang ni. :)

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH