BILA MIDA (Edisi : Tumblr.com)

Menjadi seorang blogger tegar dan berusaha untuk jadi yang terbaik di antara yang terbaik adalah dengan menjadi diri sendiri. -Mida-


Bila Mida dah start beli magazine gegirl-gegirl balik . . 
Bila Mida dah start check new look kat LOOKBOOK.nu. .
Bila Mida dah start melukis kembali . . 
Bila Mida dah start reblog dekat Tumblr.com. . 
Bila Mida dah start tengok butik online . . 
Itu adalah tanda-tanda bahawa saya akan menghadapi satu hari yang indah . . 
Hari untuk bergembira dan melawa memandangkan dah lama tak melawa . . 
Ya . seharusnya saya tak sepatutnya obses dengan masa depan .  .
Tapi ini hanyalah satu perancangan yg hanya Tuhan yang menentukan  . .
Dengan izin Allah segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan  . . .




gambar yang dikutip dari Tumblr.com.
Ini saya punya :)

Hari apa yang sedang dinantikan . . 
Bersamalah kita menantikannya ya . . 
Tolong cadangkan 2 lagu untuk saya boleh .?
Lagu yang sweet-sweet untuk saya nyanyi .?
Kalau boleh satu lagu Melayu satu lagu Inggeris .?
Dan boleh cadangkan mana boleh saya dapat kan dress yang bertemakan 'masquerede' ?
Cadangan anda sangatlah dihargai . :]


Comments

::FAIZ:: said…
klu nyanyi lagu ana rafali ok tak?
Unknown said…
nyanyilah lagu shila amzah (:
Zul fattah said…
dendang perantau pun ok pe..

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH