KOMPILASI CERITA MINGGU INI .(Edisi:Dinner dengan PM tak jadi)

Assalamualaikum semua .  .
Ish saya rasa sungguh tidak sihat sejak beberapa hari ni . .bermula dengan sakit kepala kerana equator atau  heat stroke yg terlampau . . diikuti dengan sakit tekak dan berkaitlah dengan hidung dan telinga . . mata mata pun sekali . . .tapi Alhamdulillah . .so far boleh tahan lagi . .bila tak tahan je telan paracetamol akibat kemalasan yg teramat untuk beratur , ambil nombor dan tunggu giliran untuk berjumpa doktor di klinik . .

Terlalu banyak benda yang berlaku dalam minggu ni .. . 
#Berjumpa dengan KAWAN BAIK sejak tadika . . dan terlalu banyak benda untuk bercerita . .

#Berjumpa dengan KAWAN-KAWAN bekas SEK MEN yg aku rindu gila . .tapi bila bertentang 
 mata dengan mereka setelah 4 tahun tak jumpa . .aku jadi segan tak terkata. . (pulak )

#Berjumpa dengan BEKAS KEKASIH HATI yg dah 4 tahun tak jumpa .oh !terlalu banyak benda
yg berubah dan . . aku kelu tak terkata .hanya mampu tersenyum sahaja .

#Dinner bersama Perdana Menteri yang bertukar menjadi dinner di kedai tom yam bersama pengetua . ?

#Majlis GRADUASI yg aku terpaksa pertimbangkan untuk pergi . ?

#Seorang abang dari lower six yg tolong aku tadi . ?

#Mimpi-mimpi yg berganti setiap hari yg meganggu fikiran aku . ?

Yang mana satu harus aku utamakan . ? Yang mana korang nak tahu . ? hoho~

Okay mungkin entri ini agak panjang dan berjela .tapi aku cuma nak bercerita .kalau rasa mampu nak baca silakan .kalau tak . .ikut suka awak la .saya tetap sayang awak .hoho :]

Jumpa kawan-kawan lama .sumpah eksaited tapi kan ada yg dah 4tahun tak jumpa bila jumpa . .aiseyhhman . . .aku tiba-tiba jadi gadis ayu , pemalu . . . pheeewww~ itu dengan kawan-kawan kat SEMAT  masa form 1 .
Kalau dengan Nad and Mon . . takde ayuayu ~ kalau nak kena ketuk bolehla ayuayu .

 berjumpa dengan bekas kekasih hati ni .malas nak ulas panjang-panjang . ~ (no more kontroversi yee )

Bab dinner ni yang lawak sikit la kan . . .sepatutnya tadi saya , Tika , Cg.Pijah , Cg,Faizah dan Pengetua pergi dinner kononya dengan perdana menteri kat MAEPS . Alaa , kat UPM , Serdang sana tuh . . .dah sampai tempat tu ,Ya Allah ,awat crowded sangat . . Ingat adalah tempat reserved kan . . sebab kami biasa kalau ada jemputan yg formal dan penuh protokol . . tapi rupanya majlis ni majlis terbuka . . memandangkan ianya terlampaulah terbuka sehingga penuh dengan manusia. . .so pengetua ajak makan kat luar . .PM ke siapa ke . .dah tak fikir yang penting perut dah laporrr~Makan TOM YAM pun sedap juga . . haaa jadialah dinner di SERDANG yg sangat comel . . dan lawak~pergi Serdang hanya makan malam di kedai tom yam .comel tak .?

Majlis GRADUASI . . hati dah terbuka nak pergi tapi . . keizinan wali tu yg penting . iaitu my dear Ayah . . dia bagi , bagila .dia tak bagi aku tak reti nak pujuk la . . .(sudah kukatakan aku memang tak pandai memujuk orang . . cuma pandai memberontak .hoho~)

Yang abang lower six ni kan kan . . tak tahu nak cerita macam mana .tapi kan tengah aku menyapu kat dewan tadi . .  .sorangsorang . . tiba-tiba ada orang tolong angkatkan kerusi . terkezuut aku  . . serta merta la aku angkat kepala terpandang  abang form six ni . .nak cakap terima kasih tapi tak tahu macma mana .so aku terus jela menunduk dan menyapu . .  .tak beranik dah nak pandang muka abang tu, segan denn . . tapi dalam hati . .
"Terima Kasih " . . *tolong satu row pun bermakna okay .yela dalam banyak-banyak lelaki kat dalam dewan tu . hoho~

Mimpi-mimpi . cukuplah menghantui .!                                 

#sangat tak suka bila saya rindukan kekasih hati orang .  Just wish you have a good day :]

Masih bersyukur walau tidak punya kekasih hati atau peminat :D

Comments

::FAIZ:: said…
cerita kau mcm diari dah hehehe
Unknown said…
ceq di upm, tapi x pi pon.

hahak

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH