GITAR OR MINUS ONE. .?

Saya masih lagi perlukan cadangan tentang 'masquerede' dan lagu yang sesuai . 
Memandangkan tahun ni tahun terakhir peluang sedemikian takkan dilepaskan . . 
Dengan izin Allah . . 

Bila diberi tanggungjawab untuk membuat persembahan . . 
Cikgu :persembahan nak kena mantap sebab ada pengarah .

Saya ligat memikirkannya . . .lagu apakah . ?
Bagaimanakah nak buat mereka kagum .?
Sebab saya tak pandai main alat muzik . . 
Cuma ada sikit bakat kurniaan Allah untuk menyanyi . . 

Ada sesiapa sudi nak ajar saya main gitar . ?
Dalam masa kurang lebih sebulan . .
untuk satu atau dua lagu . ?
Aduhhh. .gimana nih .
#kalaulah ayah masih bermain gitar . . :/

Nak jadi macam Yunalis Zarai dalam masa sebulan . . 
hoooo , hanya dengan kuasa Allah ianya menjadi tidak mustahil . . 
Nak jemput Yuna memang tak cukup bajet la kan . . hoho .


Adakah saya hanya perlu menyanyi lagu minus one . ?
Seperti saya karoake selalu .  .?
Hemmmm . .sangat memerlukan batuan terutama daripada . . 
Cikgu dan adik-adik PKS :]

Comments

::FAIZ:: said…
kalau main gitar pon ok gak
Unknown said…
x best la klu sume org nak main gitar.. ce ko try blaja main piano pulak.. :)
Unknown said…
tahun lepas ce jadi ketua protokol utk 1 dinner konsep masquerade.

untuk muzik dan persembahan, minus one pun ok. cuma perlu kena dengan lagu. paling banyak yang sesuai lagu inggeris yg sedikit ballade n sedikit catchy.

contoh lagu : bust your window. jazmine sullivan

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH