KEBIASAAN GADIS BIASA .(Edisi:RAYA lagi)

Hello peeps . obvious kalau tengok kalendar kuda hari ni masih lagi dalam bulan Syawal . . jadi sempat lagilah nak beraya sana raya sini . walaupun ada setengah rumah yang kuih raya dah takde pun .tak kurang juga yang buat rumah terbuka . . 
ada yang dah macam kenduri kahwin dah meriahnya . setahun sekali katanyaa~

Tiada apa yang lebih menyakitkan bagi aku melainkan perkongsian tanpa rela . 
Perkongsian apakah .? biarlah menjadi persoalan ~
Sedih hati tak dapat terbendung . .  tersedu-sedan menahan esak tangis . .
Kesimpulannya aku masih dihujani dengan tanda tanya . . 
Dan aku hanyalah manusia biasa yang melakukan perkara biasa dan melakukan kesalahan tanpa sengaja !.
(okay ayat aku memang sangat sentimental seperti orangnya )
Untuk menjadi seorang kakak yang baik dan sempurna takkan termampu untuk aku lakukan . 
walau banyak mana pengorbanan aku lakukan . . 
Aku tetap menjadi manusia biasa yang punya perasaan dan air muka .
Ahhh! Persentankan segalanya !
-tutup cerita-

Main suis mood sudah menjadi kebiasaan apatah lagi bila aku perlu sentiasa mempunyai motivasi diri dan sentiasa kelihatan cool seperti ais beku kutub utara yang mencecah negative darjah kelvin .untuk menjaga air muka aku yg comel ni dan untuk membuatkan aku sentiasa kuat dan tabah .kental tak .?

Dan hari ni adik-adik comel lagi lawa tersayang telah sudi menjejakkan kaki kerumah kak asmi yang comot lagi comel ni .heheh .saya perasan~

Atikah yang comel lagi comel :) Aqilah yang sangat prihatin dan caring lagi me'nyenyet' :') saya yang bertudung bawal merah jambu dan tidak bershawl belit-belit . dan Azliana lagi manis ala ala gula merah lagi bermadu tualang :D

Ruqayyah yang matang lagi bersifat seorang kakak :) Saya yang ditengah dan kelihatan pendek sentiasa bila bersama mereka . akibat kurang kalsium masa kecil kerana tidak suka minum susu lembu tapi lebih suka isap puting plastik .hikhik :P Azliana yang lagi sekali kelihatan manis menjadi idaman 'abang-abang' :) 

#okay akak guraugurau .jangan terasa hati .iloveyou .

Aqilah yang sangat-sangat mengambil berat tentang saya . the person who makes me smile when im about to cry . .kalau saya nangis dia akan nangis bersama .  . okay bukan Qilah je  TAPI mereka semua . Atikot , Qayot , Len , Syidot pun . ucapan terima kasih dan rasa sayang yang tak terhingga kepada kamu semua . 
We just love each other so much ! 

#dan selepas mereka balik saya bergegas ke rumah sedara selaku kawan baik  saya . tolong masak sikit je . hehe . sorry din tak dapat tolong masak . Takpe kau masak sedap .terima kasih Aizuddin . lama dah tak membebel kat kau . HAHA .
*jalan-jalan ternampak motor sexy yang berbunyi sedap !aiseyyhhman .tergoda i ! dan berbual kembali dengan Syida  bergelak tawa , bergurau dengan Shira membrutalkan dan menggilakan serta melonggarkan skru kepala aku kejap .HAHA .
terima kasih :)

#kepada Jujue : nanti next time Jujue datang rumah akak ye . sekarang focus PMR i wish you all the best ! 
untuk adik-adik yg ambil PMR yang lain , Fiza , Mafika , Izzat , Farhan , Dieba . dan adik kandung saya . Selamat menduduki penilaian menengah rendah . semoga berjaya :) Buat yang terbaik . Berdoa dan bertawakal :)

#Saya sayang kamu semua sangat-sangat sampai bila-bila .Terima kasih kerana menjadi kenangan terindah dan perkara terbaik yg pernah saya ada dalam hidup saya :)


Comments

Umie Nadhirah said…
WAHH masih beraya ke?..
LYAN said…
ruginya T_T
takpe lah. lepas pmr kitorang budak2 form 3 g beraya umah akak wpun raya dah habis. hihik.

anywy, tq kak asmi. x)
aqilah mohd said…
yeay , nanti konvoi rumah titew pulak . HIKHIK , sampai lahh last rayaa . HAHA
FR said…
syoknya ramai2 :)

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH