MIDA RINDU ;/

Perasaan rindu ini menyinggah dan menebal ketika raya tahun ni saya berjumpa kembali dengan Mak Yang dan sepupu saya yg dah 5 tahun tak jumpa.lama kan . Takdir telah mempertemukan kami kembali.
dan setelah saya dapat berbual kembali walaupun melalui Facebook dengan satu-satunya Mak Su saya .

Yaa .bila kita rasa rindu itu bermakna waktu berlalu dan nikmatilah waktu bersama mereka yang tersayang kerana waktu itu akan berlalu dan sampai waktu kita akan rindu .namun waktu itu takkan mampu diulang kembali. 

Gambar yang atas tu gambar saya dengan arwah atuk . itu masa saya kecil-kecil.

Gambar yang bawah tu pulak gambar dengan arwah opah . Saya sangat sayang arwah opah saya .masa kecil opah jaga saya masa pantang .
mida takkan lupa .
#kenangan seminggu duduk dengan opah kat kampung tahun 2005.
#masa mida jaga Opah 2 minggu kat Hospital Kuala Kangsar dan Hospital Taiping tahun 2006 .
Kenangan yg takkan Mida lupakan sampai bilabila .

Opah mida rindu ;/

Ini gambar masa saya kecil-kecil .umur 6 tahun .masa ni dekat rumah lama.saya paling hujung kanan . yang lain adikadik saya :)
#Mereka semakin membesar dan memanjang.
Saya tak ingat bila tapi gambar ni ada saya dipangku oleh Mak su . dikelilingi oleh sepupu-sepupu saya . batu 17 padang asam .

#Every moment is precious don't ever waste it . ;/ tak tahan nih sobsob T__T

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH