PERUT AKU BERJAMMING :D

#sedap tak lagu baru kat blog saya . ada rasa macam Rendang Pedas Perak tak .? atau rasa bersalah .? Mida rasa keinsafan dengar lagu tu . sangat menginsafkan .

Hari ni sayaa menjawab paper biology dengan sakit perut yang teramat sangat ! ouchhh! seksa gila , dibuatnya hujan rahmat turun mencurah dan dibawah kipas yang berputar laju membuatkan perut aku bukan saja kecut malah berjamming lagu 'Dirty Dancer' .

Dalam keadaan yang sangat menyakitkan aku gagah kan jua hati aku dan terus ligat berfikir . takpe perut sakit kepala tak sakit masih boleh berfikir  , tapi perut sakit tak senang hati , bila tak senang hati aku rasa mcam nak lariii~



#masa kat SMKA Kuala Selangor . HKS Negeri 2011 . okay aku je yg posing .kentot betul tapi aku memang suka gambar candid .
sebabnya : ada cerita disebaliknya . sebab kadang-kadang gambar posing macam terlalu kaku kerana asyik mencari kesempurnaan . :)

Sejenak masa berlalu tiba-tiba aku teringin nak makan Sundae Cornetto . terbayang sudah kesedapan coklat nya ditambah dengan chochalate chips dan kacang rangup .aiseyyyhhhman . meleleh .  dan nikmatnyaaa fuhhh menjilat lidah ;p

#tinggal satu lagi kertas doktor biologi . 3 kertas pak cik Fizik dan 3 kertas nenek KIMIA :P

Comments

Unknown said…
memang buat lapaq baca ni..

harhar
ciK LyndaWawa said…
perut berjamming?makanle....hehe

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH