Fun Day :)

May peace be upon you people . 
 Yeshhh .....Sabtu lepas , saya , mary , zurina , shera , aqila , nono and jubair ... telah beesama-sama meluangkan masa menyambut seruan kerajaan Amalan Membaca Amalan Mulia *_* bagus kan kami ..
Nak jadi macam Ikon Membaca Kebangsaan Tun Dr Mahathir Mohammad . merata gambar dia kat Perpustakaan Negara u'ols . Yes we are HERE ' Perpustakaan Negara Malaysia' ...

 Tujuan kami ke sini bukanlah sebenarnya menyambut seruan kerajaan tetapi mencari bahan untuk PBS pengajian Am dan Sejarah .. Fuhhhh . baru lah tahu ada bangunan baru . Kalau tak sebab nak cari bahan kerja kursus memang tak la nak jadi budak skema lepak kat perpustakaan . Penuh meja  Ni lepas jumpa bahan sebelum tu melilau cari bahan . Punya la besar tempat tu . Memang boleh juling mata nak cari kod buku yang kita nak .
 free make up . dah takde masa aku nak berlawa-lawa nak pergi perpustakaan .Buat serabut je .... hua hua. Selepas 4 tahun tak jejak kaki kat sini baru aku tahu ada bangunan baru . haha . So guys kalau nak pergi perpustakaan negara nak cari bahan rujukan dalam negara dekat bangunan baru belakang bangunan lama ....
Best environment dia , penuh dengan buku ...mmemupuk semangat belajar betul .sangat kondusif ada pendingin hawa dan juga wifi freeeeeeee. itu terbaik . LOL
akhir sekali , kami sangat seronok berada di situ dan rasa nak pergi lagi ^__^




___________________________________________________________________________________
The next day ....A day with my family . Bukan semua but still half of them .
Tak pergi jauh pun ..KL Festival City je . plan Ayah nak pergi Kitchen Shop je beli batu asah ..akhirnya jadi 'Ayah shopping day' .LOL . 
 Okay I found this cute Samsung Galaxy Y Hello Kitty Special Edition . comel . serious . tapi over la dah dapat tu ni nak telefon baru pula . tak bersyukur nanti jadinya tu ....
Saya pun shopping juga , shopping pen 3 batang . Plus saya jumpa sketch book eco-friendly made form palm tree . yeshhhhhhhhhhhhh . finally i found it..buku untuk doodle-ling .later la saya share :D tangan saya tak smooth sangat. kalau setakat nak lukis sebelah mata besar sebelah sepet boleh la kot . 

 Kalau anda tanya kenapa saya edit gambar sampai jadi macam ni sebab flash saya telah mengeluarkan nur yang sangat menyinari wajah saya....akhirnya beginilah jadinya . Apa yang penting gambar kat belakang Ayah dengan Amin . hahahah .
Ayah saya mungkin tak suka sangat tangkap gambar , kalau tangkap pun muka tak pernah senyum ...
Tapi kalau nak ajak karaoke , ajak main game tade hal lah ...



me and Ibu .

___________________________________________________________________________________
everything is getting more complicated . rasa macam nak tidur je . Semua benda tak cukup , *astaghfirullahalazim . Tak bersyukur sungguh hamba Allah ni .
okay bye . 

Comments

aiman mania said…
pg lepak2 kat library lagi bagus drpd p lepak kat shopping complex tuh.....good luck ?study kat mana ?
sue. said…
hello my dear...
Asmi Asmidar said…
@aiman fanboy k-pop yeashhhh . tapi itu dengan parent tak salah pun rasanya heheh .Thanks :DD SMK Gombak Setia STPM.
Asmi Asmidar said…
@sue. hello dear :D thanks for the BW :D

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH