MY BIGGEST FEAR IS MY OWN FEELING .

Assalamualaikum .
Rindu . Tapi tak tahu nak cakap macam mana .
Sayang . Tapi takut .
Takut ....Takut untuk berdepan dengan semua benda .
Takut .....Kalau saya tak cakap mungkin melukakan hati saya .
Kalau saya cakap akan lukakan hati awak .
Marah ? Tak juga . Lebih kepada kecewa , sedih , geram.
Saya cuba tabah . Saya cuba abaikan tapi rasa tu tetap ada.
Sekali lagi saya takut . Saya takut dengan semua benda yang saya tak sanggup nak rasa lagi .
Awak.....nak tahu kenapa ?
Sebab awak datang tiba-tiba macam Mary Poppins jatuh dari langit . Kemudian awak pergi tiba-tiba.
Saya tak suka... Tak suka macam tu .
Saya tak nak cakap tapi kena cakap juga .
Maaf . Maaf. Maaf.
Kenapa ?
Awak , saya nak minta tolong...
Jangan pergi lagi .Boleh ??
Itu je saya minta. Biarlah sampai bila-bila macam ni saya tak kisah .
Cuma jangan pergi lagi tanpa ucap selamat tinggal .
Tak sanggup dah nak rasa sakit tu . Tak sanggup awak .
Awak ....
Terima Kasih .Terima Kasih .Terima Kasih .
Sebab semua nya ..
Yang terluah dan tak terluah .
Maaf sekali lagi . Maaf sebab segala benda .
Nadiku . Semua Tentang Kita  . Akan saya simpan .
I miss you too . Always . I'm just afraid that you don't feel the same so I just keep it to myself .
I MISS YOU .

Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH