Ketawa Bersama , Makan Bersama , Kena Marah Bersama :D We are MURNIANS .


Assalamualaikum pipel .....
Nono , Che Pah , Zu , Zuwin , Aqila :D

 Yeahhh ... Today is 1st February...
Macam yang anda-anda baca kat entri lepas (kalau baca lah ) ... Mida ada cakap yang 7 orang classmate mida lahir bulan Januari ...
Disebabkan oleh itu , maka kami pun menyambutnya lah sekali serentak ......buat pot luck je .
Berpiknik dekat gelanggang bola keranjang ...bawah pokok lagi haha . Terbaik la wa cakap lu .
Mula-mula ingat macam takda sambutan je .. Bila cakap nak buat pot luck semua macam Krik Krik Krik  .Tapi rupanya siap ada Nasi Ayam lagi .
Sampai tak cukup masa nak makan . lol 

Zuwin  Aqila , Zurina
 Okay .... dah bergumbira , bersuka ria dan berjimba makan sampai kenyang semua ......
Naik je atas kena tahan kat luar kelas ....
Hahahaha berlaku la scene drama ..Nasib baik kelas Murni kelas first kalau dok mesti dah kecoh dah ..
Sir Ilamaran dan Sir Lok dah tunggu ..Kami hanya berserah pada takdir , apa nak jadi jadi lah ..
Semua macam rilek je . Kita ketawa bersama , menangis bersama, kena demerit pun bersama .
Semua dah kaku membisu , dah memang salah kami pun .... haha .
its okay . Live for one , Die  for all .
Jadi kena la 5 minit luahan kasih sayang dari sir Ilamaran ... Kami semua menerima dengan reda .
Dan disebabkan keredaan itu ....kami bebasssss dari kena demerit Alhamdulillah .
Tapi it was unforgettable moment la ...... The end of the day , semua rilek je macam takde apa jadi pun . Makanan yg banyak lebih , bagi cikgu-cikgu . haha . Tak Bukan . Kami Belia Benci Rasuah ! Mari lakukakn Perubahan .LOL

 Ni sikit je kot , siap ada nasi impit (padahal gua yg bawa) .... Kek yang macam-macam sampai tak luak nak makan , Donat yang banyak akhirnya bagi kat cikgu , Bihun la . Air memang habis la sapan .... It was FUN Really FUN! Kalau semua join sekali lagi best . -_-
 Bring the boys out .Seorang je kaum Adam yang takde Yasin . -_-
Kami ada pengusaha lebah kelulut , ha ha ha .
Kami ada pengejar cita-cita dan ahli bomba .
Kami ada ...........................hanya 8 orang pelajar lelaki dalam kelas kami . LOL

Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar , We had so much fun at the end of the day . Sir Ila bukannya marah pun , Sir Lok kami dah bagi dia makanan . Sir Lok sangat baik dengan kami , saya je kejam HA HA HA .

Still aku geram gila dengan pengawas yang demerit aku sebab lambat 5 minit masuk pagar pagi tadi ! orang tak baca al-Fatihah lagi . Kuajaqqqqqqqqqqqqqq. Tak adil lah macam ni ! Sia-sia je pagi-pagi aku dah buat dosa . Tercemar nama baik aku sebab 5 minit jeeeeeeeeeeee! 5 minit . !

Oleh itu , aku takda kesimpulan nak bagi kecuali esaimen aku bertimbun nak kena fikir . Dan untuk pengawas pagi tadi tu : Sejak bila awak jadi adik saya ????? Don't call me kakak ever again . Aku buka langkah silat tahu lah !!!!!--_________________________--


Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH