Kenapa Aku Tak Suka Pergi Kenduri Kahwin .

Assalamualaikum..argghh malasnya .Jangan tanya saya pasal kerja buat masa ni saya tak cukup membongak lagi kat rumah .hahaxD Yeah saya tahu memang ramai offer kerja tapi tunggulah bulan Januari 2012 nanti tapi kalau masa tu takde pula kerja memang la memang .memang aku @$(*%&^* :D 


Yeayy. semalam .dah keluar dengan Atila malam tu keluar pula pergi kenduri kahwin dengan family~ Untuk pengetahuan ramai ,aku ni jenis yg kalau orang yg menjemput tu aku tak kenal sangat .mals nak pergi .takut nanti mati kutu .hahahxD Tapi semalam pergi lah jugak kan ..sebab bosan duduk rumah :'D
Dan nak tahu tak sebab kenapa saya malas nak ikut parents saya pergi kenduri kahwin .sebab ...
Ibu: Ni anak saya yang 'tua' ..
Sedara : Ouh ....dah besar dah haa~ anak dara dah ~ Tak lama lagi lah ni ~
Saya :Salam dan sengih sengih tunjuk gigi :D
Memang la memang ~ baru habis SPM dah tanya pasal kahwin . dalam hati *aduhhh , ni yg malas ni *apa saya ni nampak macam ciriciri orang yg dah tunang atau ada Boifren ke ? atau macam org yg dah nak kahwin atau memang semua org mengalami keadaan sama seperti saya -,-


Apa-apa la . Tapi kalau kakakabang kawan saya kahwin atau orang yang saya kenal rapat nak kahwin mmg saya rajin nak pergi .heheh.Pelik kan ? Hari ni pergi kenduri kat Kampung Baru . Kenduri kakak Satrio ~ (kakak kawan saya ) ...Agak jauh la tapi nasib baik ada transport . hehe Terima Kasih Yop (Mirza) :>
Aku:Yop , hari ni jadi tak ? Kau nak ambik aku pukul berapa ?
Yop :Dalam pukul 12.30 .aku pergi ambil dua-dua Epul dengar Mir baru amik kau lepas tu terus gerak.
Aku:Okay .(jenis aku kalau nak keluar dgn org satu jam sebelum dah siapa .hahaxD)
12.30tengah hari.*tak sampai lagi*
Aku:Mir , mana korang ni?
Syazmir:Rilek lu . tengah under way.
Aku: hahah .Under way ? Way mana yg ada under tu ~ 
Pukul 1 baru dorang sampai.
Aku:Siapa yg lambat ni haa?make up ke apa?
Mirza:Baru bangun tidur lah .blablabla~ 
Aku:dah agak dah .haih macammacam --"


Dari Gombak ke Kampung Baru mengambil masa sampai 1 jam -,- logik tak? Sesat punya pasal banyak sangat Raja kat Kampung Baru tu . Sayzmir laa tah instruction apa dia bagi tah ~ padahal tempat tu dekat je.tak sempat tengok Hafiz silat .
Duduk dalam kereta dengan dorang asyik gelak je okay ~ hahaxD Memang gila lah ~ gila kental ~ 
Satrio , Adik pengantin :) okay dalam Gallant Rio paling sweet .aww~
Achai , Syazmir , Satrio , Aku , Epul , Mirza . yeahh semua lelaki okay ;) peace yooo.aku paling pendek .okay ;p
bukan senang nak kamceng dengan budak lelaki .lepak dengan dorang buat lawak bodoh ,membahan  ~ kena ada skill okay .tak perlu pakai minyak pengasih semua . cuma jadi diri kau sendiri tak perlu hipokrit dan bermuka . Tadi aku cakap: macam mana lah kalau aku kahwin dengan salah sorang dari korang tak boleh bayangkan ouh~
Syazmir asyik usik aku dengan Nazmi -,- kentot ~Just Friends forever okay ;)
Saiful Idzam .orang paling senyap dalam kereta tadi~tah kenapa tah .
dan okay ^^
Ramai antara budak Gallant dah kerja .yela semua lelaki .aku seorang je perempuan .Selamat Berkerja lah korang . Aku nak duduk rumah je tunggu rombongan meminang . ahaksss ~ Yela kalau nak kahwin lelaki yg kena sara kan .hehehXD Ahhh! Takde maknanya ....Aku nak belajar , nak kerja , capai cita-cita , penuhkan wish list aku , buat IbuAyah happy dulu baru nak fikir pasal semua ni . tengok wish list bab  cinta hati sampai mati dan kekasih hati last sekali okay~

Tadi sempat juga usha mereka yg hensem . 
Aku :Rio , boleh tahan juga eh Abang baju Hitam tu .siapa tu ?
Satrio: Kawan abang ipar aku .
Aku:Kat atas tu ada lagi lah yg baju merah tu .
Satrio: Memang la kawan dia mmg ramai yg hensemhensem .
Mirza: *pandang aku semacam* .haihh , jangan tengok rupa je .bukan aku tak tahu kau .
Aku:Alahh , habis korang je ada taste ingat aku takde .
Mirza:Jangan pandang rupa je .
Aku dalam hati >boleh lah cakap dah ada kekasih hati .hahaxD 
ramai juga dlm Gallant tu yg Single . Jadi kalau aku nak cari kekasih hati aku akan cari yg macam mereka .eceehhhhh~ sebab mereka memang jenis lelaki idaman Malaya okay^^

Last but not least . Tadi kan .ada lah salah seorang dari mereka .Masa aku duduk jaga meja dorang pergi ambil makanan dia temankan kita . lepas tu pergi ambil makanan dengan kita .masa nak ambil makanan bila beg kita nak jatuh .dia offer nak pegangkan . awww gentle nya . yg mana ? yg nama dia aku paling kurang sebut .hahah~ okay bye . They just my friends until foreverrr~

kbai *sumpah entri ni panjang*

Comments

Anonymous said…
hahaha..
takut kan bila owg tanya bila pulak giliran kita nak kawen

hehehe

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH