Shopping Time xD sampai sakit tangan :d


Assalamualaikum . Hai kepada peminat Nazmi Faiz yg membaca belog saya . aduhduh~ saya tak dapat nak tulis pasal dia atau penyakit misteri dia lagi . Sebab sekarang saya dah ada life . Jadi Kehidupan sendiri didahulukan , Cerita Nazmi diketepikan .buat sementara waktu xD okay ? we cool right ? :>


Yeahhh. sebenarnya tangan dah lenguh dah ni . tapi takpela sikit je nak taip ni . bukan apa pun . 
Hari ni macam biasa . . Macam masa sebelum SPM , dalam sebulan mesti ada satu hari Mida spent masa untuk shopping sorang-sorang .. tempat yg sama macam biasa Jaya Jusco , Wangsa Maju . heeehhh:)
jalan je lebih dalam JJ tu. Konon nak jimat duit kan . Jalan dan minum . yeayyy CoolBlog :D nyumnyum Oreo Chocolate plus Black Pearl .ouh serius sedap !
FAQ: Tak takut ke keluar sorang ? Takut , takut lah jugak kan ,tapi dah biasa . Insya-allah takde apa-apa . Takde orang ngorat ke ? saya ni nampak terlalu matang kot untuk dingorat .hahah  Tak bosan ke ? Tak sangat lah, sikit je . tapi time shopping saya lagi suka berseorang sebab tiada masalah dlm membuat pilihan .heheh . tapi kan , selalunya lah kan mesti orang sekeliling akan tengok kita semacam . takdelah semacam mana tapi mengancam juga lah . Macam kita ni buat salah atau buat sesuatu yg tak pernah org lain buat .hehe:D 


Sebab itu . masa nak tunggu hujan reda .saya duduk dalam JJ tu kat sudut-sudut orang tak boleh nampak .Alasan? baca ni statement i . 
I love to sit at the corner by myself  where nobody can see me .by that time I know nobody will looks at me and judge me . xD ngehhhh~
Eh rajin kan aku baca buku ? Itulah masa dlm bank pun aku duk baca buku, lepas SPM baru nak rajin . bukan buku sekolah la .Yang ada sekarang Novel ,Komik dan Majalah yg ada gambar Lelaki hensem .ahakss~. Ehh , sorry semua buku teks dan kertas exam sudah sedia untuk dilelong di kedai bundle .hehehxxD Itu Majalah Yezz! Isu Disember yg Qi Razali sebagai cover . oemjeyyyoeemmjeyy! Qi Razali he looks so cute . As much I like Yuna, I like Qi Razali equal .heheh.
Anyway kan , susah sangat eh nak percaya yg saya ni Single ? Ada rupa macam mak orang eh ? hahaxD rasanya tak pun . For real people I'm Single .. Im fine and okay being Single . Don't ask again and again. Its annoying -,-  Im GREAT about being Single . I love it people . Don't worry about it.tengok saya tunjuk gigi :DDD
Ini kenapa? Haa , sementelaah itu .wahh berbahasa . Korang nampak token biru ni ? haaa , untuk pengetahuan now kalau naik LRT dah pakai token dah tak pakai kad . Dah tak beli dekat kaunter semua dekat mesin automatik tu. Maybe hari ni first day launch .Jadi kalau korang nak naik LRT jangan terkejut lah dah tak pakai kad . Aku pun macam nob gila tadi sampai 'Token Tak Sah' .nasib baik boleh keluar .hee .
First > korang cari mesin tu .tekan lah macam biasa .tapi mesin ni canggih lagi dari mesin dulu . Second>dah bayar semua.ambil token tu . Third>pergi kat pintu masuk tu scan token macam scan kad Touch n' Go .pastikan korang scan ye kalau tak 'Token Tak Sah' masa nak keluar kat stesen satu lagi . Forth>Bila dah sampai kat stesen dituju masukkan token tu lepas tu jalan .dan semoga selamat sampai .hehe^^


Okaylah. Kaki saya dah lenguh , bahu pun sebab shopping sampai tak hengat . Eh , saya dah dapat kerja tapi kena start esok so saya tak ambil sebab saya tak puas lagi duduk rumah .hehe. Sekarang tak yah shopping jauhjauh kat Plaza Idaman dan Bandar Idaman banyak gila benda murahmurah dan lawa . 


Untill then peeps , I Love You and Myself . Bye.



Comments

DAYG ♥ said…
sama lahh. Dayg suka jalan sorang gk ^^,
sarah said…
Kalau Nyna dtg KL bolehlah shopping! :D
Unknown said…
awk..cute awk kai hijab g2..
=)
Asmi Asmidar said…
@DAYG ♥ best kan tapi makan atau tengok wayang sorang . tak best .heheh
Asmi Asmidar said…
@puteri.dyne94 Awak si cantik . Terima Kasih :)
hazanis said…
nice...=)

tag...jom join contest..^^

http://hazanis.blogspot.com/2011/12/contest-my-photoshoot.html

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH