FACTS ABOUT FRIENDS :)

Assalamualaikum ! Hai babe apa buat ? pergi tengok wayang ? ouh Great . Hanging out with friends? Ouh Cool . Date with BF /GF ? Ouh Sweet ! Me? Lepaking at my only one sweet home :D Ouh GREAT life :)
Dalam dunia ni kita akan kenal dan jumpa dengan macam-macam jenis orang . Macam-macam rupa , macam-macam bentuk dan macam-macam perangai . Kadang-kadang ada yang pelik dan luar jangkaan kita .Itulah hebat dan bukti kebijaksanaan Allah SWT :)


Kita tak suka di 'judge' kan . Tapi tanpa kita sedar , apa yg kita tulis , kita pakai , apa yg kita buat , cara kita bercakap , cara kita melayan orang yg kita tak kenal adalah sedikit sebanyak mencerminkan siapa kita . Walaubagaimanapun kan , kita takkan betulbetul kenal dengan seseorang itu hinggalah kita dengar cerita dan fahami segala apa yang dia dah lalui ..Dan kadang-kadang apa yang kita tak sangka tu lah selalu jadi pada kita . Contoh orang yg first impression kat dia macammacam ~ tiba-tiba satu hari dengan takdir Tuhan ..dia jadi kawan kita ~ dan tanpa kita sedar ~ rupanya dia ni mcam ni macm ni ~ bukanlah mcm apa yg kita sangka dulu :) Kdang-kadang dengan siapa kita berkawan pun mencerminkan siapa kita :)
Kadang-kadang tak semua kawan betul betul suka nak kawan dengan kita . Bukan semua juga antara mereka yg ikhlas berkawan dgn kita . dan mungkin ada diantara mereka yg hanya menyukai kelebihan kita dan bukan menghormati kekurangan kita !
Okay lah apa-apa pun ! Keep Strong okay! Setiap yg berlaku ada hikmahnya ! Jangan berdendam :D Dan ingat Buat Baik tak rugi , Buat jahat tak untung !

okay . Have a nice day peeps :D visit me on http://flavors.me/asmiasmidar

Comments

azahrohaizah said…
ermmm cantik nya umh baruuu..
Mcm nak sambut xmas je ni..hehhe
azahrohaizah said…
ermmm cantik nya umh baruuu..
Mcm nak sambut xmas je ni..hehhe
azahrohaizah said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH