Merepek :)

Assalamualaikum ! Holla ..Yee saya dah mula malas nak updated blog .. Less life ? Nope . Tapi kurang cerita untuk diceritakan .. Lagi berapa hari je kita nak masuk tahun baru ! Sayonara 2011 ...Welcome 2012 . Saya mempunyai harapan yg tinggi untuk tahun 2012 ...kalau nak tahu apa ? nanti lah kalau sempat saya tulis .now? Malas .banyak lagi kerja saya nak buat dari menghadap PC ni ..duduk 2 jam kat depan ni pun dah rasa ~ala , bosannya ~
Alhamdulillah ..I love my life . Rahmat dan Nikmat Tuhan terlalu banyak ..Bersyukur sangat .Alhamdulillah .segala puji hanya bagi Allah ...saya jumpa ramai orang baikbaik ...Yang sayang dan terima saya seadanya .Tahun 2011 baik sangat kat saya . Penuh dengan kenangan manis ...Segalanya tentang Koperasi ! Dan saya harap 2012 tahun permulaan bagi saya ..lagi baik dari tahun ni , lagi mencabar ..dan bertambah lah kenalan saya ;) Bertambah kenangan :D
Jangan takut dengan cabaran ! Tempuhinya dengan Tabah ! Sentiasa bersabar .Yakin dan bersangka baik pada Allah !
kadang hidup macam Laut , ada pasang ada surut ..
Ada badai , ada ombak ..
Kadang kuat , kadang perlahan ...
Kadang ada yg hanyut tengah lautan, ada yg hanyut di tepi pantai ...
Kadang hidup ni macam membina istana pasir .bila kita hampir berjaya ..tiba-tiba dengan sekali pantai berombak habis semuanya musnah ..
Tapi jangan pernah mengalah :) 
Segala kejadian Allah itu tak pernah sia-sia ...
Apalah aku merepek pun aku tak tahu ~ Sekarang ni saya full time di twitter .. haa , boleh lah follow saya ...https://twitter.com/#!/AsmiAsmidar


Okay . Happy Holiday .. Adik-adik yg SPM /PMR tahun depan Good Luck :D 
Belajar rajin-rajin ! yaa Insya-allah boleh ;> dan jangan lupa kat Kak Asmi yg kepochi ni tautau .hehexD


p/s: Now Playing at my blog . What Makes You Beautiful- One Direction

Comments

bella YOYO said…
haha. gu luck for your SPM result, and btw, aku pun tengah tunggu result SPM jugok. ngeh3

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH