TAHNIAH! For PMR Student Batch'96 :'>

Assalamualikum ! Hai ..Yaa Mida dah start jarang updated blog ..hehe tak tahu lah apa nak updated :D But today is the day ... Hari result PMR keluar .eh saya dah lepas la .saya Batch'94 currently:tengah tunggu result SPM*cuak tetibe* ..ini PMR untuk batch'96 :D

Okay..sekarang ni saya full time di Twitter ..Dah beberapa hari dah PMR jadi trending ..ye aku faham perasaan mereka cuma bezanya masa aku dulu ..tak reti bertwitter . facebook pun takde .yg ada Myspace je .*honestly*Aku pun semalam tak boleh tidur ,hehe tapi bukan sebab eksaited la tapi sebab aku tak sihat ..sedihnya sakit aku tak baik baik lagi dari SPM haritu ...sakit lain baik sakit lain datang ...Tapi aku akan terus tersenyum dan kuat .cuma semalam mmg tak boleh tidur ..tak boleh bernafas lagi :( Orang sakit disayangi Allah ..Sakit itu penghapus dosa-dosa kecil kan Alhamdulillah.
Saya ada adik perempuan sorang batch'96 .hehehxD Dia takde ...kat kampung..on the way balik sini ..yg penting ...Saya ambil result kali kedua tadi .huahuahuahu . Alhamdulillah ..result adik saya okay la ...tercapai la hajat dia nak masuk kelas akaun sangat .Jadi .disini saya ingin menyatakan ..pada sesiapa yg nak buku rujukan Biologi , Chemistry dan Physics ..boleh la berjumpa saya nak sedekah :)
yee terus peluk Jujue yg tengah nangis .kesian dia call
abang kakak semua tak angkat .*itu Normal* ..
Abang Heiji sedia lah mengorbankan henset anda .haha
*saya pendek .obvious*
 Okay .sampai je sekolah pergi kat koperasi nampak Jujue ..terus jerit peluk Jujue ..rindu sangat .Jujue dah deactive akaun FB ..blog pun tak updated dah ...Dan sangat bangga okay ! Jujue dan Hazim dapat 8A equal to straight A's..sebagai warga Koperasi dan PKS ..kami sangat bangga dengan mereka . Haa Siapa kata masuk koperasi tak boleh skor ? siapa kata ?? Kami dapat naik nama sampai peringkat antarabangsa ..Itu cikgucikgu seharusnya patut bangga .sebab tanpa koperasi Gombak Setia is nothing ~Anyway ....SMK Gombak Setia tahun ni 40 orang straight A's ...Top5 Selangor atau Gombak *lebih kurang la* ...Tahniah Batch'96 .Terbaik la korang akak bangga dengan korang ..kalau cikgucikgu lagilah ..Pengetua dah siap pergi jamuan lagi hehehXD Tak mustahil lagi beberapa tahun SMK Gombak Setia akan dapat gelaran Sekolah Bestari ! So , siapa yg suka sangat kutuk sekolah Gombak Setia boyan semua tu ? haa sekolah korang PMR berapa orang straight A's *Insya-allah SPM batch'94 .mintaminta sebaik dan lebih baik dari PMR batch'96 ..*
Kecemerlangan Milik Kami !Amin! Batch next year gasak la hehexD
Haa .ni retis .hehe Mafika ..okay saya gemuk
dan pendek tahu ..ha pedulik ~
Mafika dapat 7A1B ..Tahniah ! Mafika pun PKS juga ..Farhan dapat 4A ...Izzat dengan Fiza dapat sama . Kesian Izzat nangis tadi tapi aku tak reti nak pujuk dan tak tahu nak cakap macam mana ! Izzat Fiza ..SPM buat yg TERBAIK okay ..tadi antara mereka yg sempat saya peluk ...Jieja .Tahniah Straight A's ! Kiena .8A1B ..Tahniah ! (Kiena keluar je dewan terus saya peluk) ...Ada lagi yg saya rapat tapi saya tak jumpa dan tak peluk .mana lah dorang ...Adik-adik ..kongsi la result dengan akak ...Tak kira apa pun result korang akak nak peluk korang ! Akak bangga dengan korang ...Jadi sesiapa nanti kalau jumpa akak ...pastikan tuntut peluk *untuk perempuan saja* .hehehXD Apapun result ucaplah Alhamdulillah syukur kita kepada Allah .


Dan aku sangat cuak ke bebeh pasal result SPM ..SPM is everything .it might be ending and obviously a beginning... huhhh . sabar sabar .nanti time saya ambil result mcm mana pulak .doa banyak banyak agar dipermudahkan dan mendapat keputusan cemerlang ! Amin!


 p/s :‎"Tawakal adalah kau yakin bahawa segala apa yang ditentukan oleh Allah kepadamu akan kau perolehi juga walaupun semua makhluk berusaha untuk menghalangnya daripadamu. Dan kau juga yakin bahawa segala apa yang tidak ditentukan kepadamu tidak akan kau perolehi walaupun semua isi alam menolongmu untuk mendapatkannya."



Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH