Menjawab TAG yag BERKEPAM :D SORRY :D

Assalamualaikum ! hello peeps .ini sepatutnya Mida buat lama dah .but now baru boleh buat .soryy ye yg tag tu .:D hehexD
11 Things About Me .+Saya berpusar dua dalam erti kata lain 'Degil' .+Saya Obsess dengan semua benda berkaitan Seni :)+Saya seorang yang Penyayang :)+Saya seorang yg Outspoken.+Saya dilahirkan sebagai seorang yg Berdikari dan Tak Suka Menyusahkan Orang.+Saya Brutal tapi Manja .+Saya bekas pelajar Sekolah Kebangsaan Taman Permata , Ulu Kelang.+Saya masih mempunyai Bantal Busuk :)+Saya suka gaduh dengan Adik Bongsu saya xD+Saya suka Senyum .+Saya boleh bercakap tentang apa saja ;')
Tag pertama dari azlainiaman.blogspot.com
  • Favourite Nikcname>Mida
  • Which one would be your choice? iPhone 4s or Samsung Galaxy SII >iPhone 4s
  • Your Favourite colour>Purple ,Black.
  • Single or Couple >SINGLE :)
  • Favourite social networking > Twitter,Blog, Facebook .
  • Facebook getting bored?Agree or disagree? Reason >Agree .Sebab banyak sangat virus dan org tak betul :)
  • Have Twitter? >Yes I do.
  • Experience working? If Yes , what kind of work ? >No:)
  • Study or Working >Menganggur :)
  • You like English or Malay Song >Based on my playlist Englis more , Malays some (Indie music)
  • Yahoo or Gmail? Your choice ? Reason? >Gmail. Tak serabut :D
yg kedua aninabilah.blogspot.com
  • Apa Khabar? >Alhamdulillah selsema sikit :)
  • Walling or Chatting? >Walling please if I dont know you personally especially boys :D
  • Suka Hangout >Kaki Hangout :)
  • Majalah atau Komik > Majalah sometimes , Komik sometimes .
  • Minat KPOP? >Some of variety show and drama and songs ;)
  • Setuju kalau Zizan couple dengan Juliana Evans >No komen ;p
  • Pernah bercinta? Berapa kali? >Cinta Monyet pernah ..tak kira n_n
  • Suka baca entry atau short entry saya ?>mana-mana pun boleh :)
  • Bila couple awak suka bahasa diri sebagai Saya , Sayang atau Sebagainya? Apa pun boleh ikut mood .haha^^
  • Suka emas/perak ? >Emas Putih dan Perak dan Berlian :D 
  • Antara banyak-banyak perhiasan , perhiasan diri mana paling awak suka ?>Gelang :D
Last tag Jujue .
  • dah berak belum ? >Rutin harian ;p
  • Ada Sumber Inspirasi tak ? Boleh bagitahu siapa ? Kalau tak boleh ,boleh bagi tahu kenapa awak anggap dia Sumber Inspirasi . >Ada .tapi dah Bye dah sebab dah tak jumpa dia . Siapa ? adalah ;p Kenapa ? Sebab  bila dia senyum dia comel sangat !
  • Pandai masak tak ? Pandai masak apa ? >Bolehla . Kek Coklat , gulai-gulai dan etc.
  • Siapa kawan awak yang annoying sangat ?Walaupun dia annoying tapi awak nak jugak kawan dengan dia , Siapa kawan awak tu ? >Faiz Rani !
  • Berapa kali pernah couple? >Malas nak ingat dan kira .
  • Suka Blog ke FB ke Twitter?>Blog , Twitter ,FB last sekali.
  • dapat nombor berapa dalam kelas baru-baru ni ? > 00 :DD
  • Lapar tak sekarang ni? >Yaa .rasa nak pergi lepak kedai mamak :)
  • Awak suka JB ? >Suka lagu dia :D
  • Korea atau Jepun ? >drama Korea , lagu Korea , Fashion Korea . Komik Jepun . Kartun Jepun :)
  • Saya Anoyying tak ? > Tak Jujue :P

okay .tu je maaf saya tak ikut rule(s) .Takpe kan .hahah .Malas (Y) 



Comments

kasya syiera said…
hahaha..suke laa bace :')

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH