Kau Tak Suka Justin Bieber ? Aku Tak Kesah Pun :)

Assalamualaikum .Holla Fellas . Hari ni hari Khamis ? Apa buat .? Aku kalau dah start bersosial network kat rumah mmg malas gila lah nak keluar .hehexD


Yeahh ! Aku tahu ramai je tak suka Justin Bieber ni ~ Tapi ramai juga yg suka..Aku antara yg mula-mula lah dengar lagu Justin Bieber ni masa aku form 1 ,form2 macm tu la .Masa tu suara dia lagilah macam perempuan . Tak caya kau orang pergi Youtube search lagu OneTime . Masa tu dia takde la popular sangat . Masa tu semuanya peaceful je takde lah sampai ada orang edit gambar Bieber teruk-teruk dah tu bubuh kat FB ~  Aku tak pernah okay benci Bieber . Tapi tak pernah juga memuja :D
Dan nak tahu kenapa aku suka dengar lagu Justin Bieber ni ? sebab kalau aku dengar lagu dia aku tak rasa lonely . ..aku rasa disayangi jee cehhh~ yela takkan aku nak dengar lagu sedihsedih oh sangat mendownkan . jadi aku dengar lah lagu mcm lagu Justin Bieber . serius kalau dengar lagu dia aku rasa macm ada lelaki nyanyi untuk aku je :) Haa , itulah rahsia aku rasa disayangi sentiasa dan sebab org tak percaya aku single .sebab aku happy je
Eh apa orang Single ni tak happy ke ? Lagi happy adalah :) Bila aku bosan , aku dengar lagu Justin Bieber yg sweetsweet .lepas tu aku terus happy .tapi takdelah aku bayangkan Bieber jadi BF aku .gila sedih kalau aku buat mcm tu -,- Aku bayangkan seorang lelaki yg sayang kat aku akan buat mcm apa yg dalam lagu ni ~ dan aku macam.♥.♥...Kalau tak dengar lagu Bieber pun aku dengar la lagu bestbest ~ macam lagu Hits The Light -Selena Gomez , TonighTonight-Hot Chelle Rae .kalau tak pun dengar lah lagu Taylor Swift yg sweetsweet tu . Aku download satu album .serius best lagu dia :)..Tak payah nak serabut kepala dengar lagu jiwang tahun 90-an tu ~ Tapi itu pilihan kau orang kan .tapi ini pilihan aku cara aku . sebab aku nak happy je selalu :) Sebab aku nak Muda selalu .hahaxD


kbai.xx


Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH