THE PEOPLE I MISS :(

Assalamualaikum ! Hai semua ! haiiii~haiiiii~ aku dah kenapa? entah laaa ~ *Telefon aku ni asyik keluar suara Selena Gomez ! dan aku tak nak jawab * spoil mood betul~ Sibuk je nak call ~Sorry la tak berminat dengan segala 'Madu' yang awak jual tu ~Baiklah sebelum saya mencarut ke benda yg tak senonoh . Astagfirullah~


Ekceli kannn . Kita sebenarnya tengah merindu ni ...Nak rindu bopren ? Sorry la kita tak de bopren pongg~Kita rindu kat kawan-kawan baik kita dan adik-adik Koperasi kita yang dah lama sangat tak jumpa :/ Rindu sangat sangat ! Kalaulah rasa rindu ni boleh buat orang mati , dah lama dah aku mati ! Ramai lagi yg kita rindu ......tapi tak boleh la nak letak semua gambar ~ sebut nama pun cukup kot .hehehxD
Jom sama-sama usha gambar yg kecikbesarkecikbesar ni :)
Siti, Nad, Rina , Ika , Mon :) 3NOv2006 .Saya takde sebb saya yg captured :D
Memang rindu dah tahap sangat dah kat dorang ni. Siapakah mereka? Mereka adalah kawan baik saya ...macam Nad dari umur 6 tahun , Rina ,Ika dari darjah 4 .Mon dengan Siti dari darjah 5 macm tu la ~ Tapi bila masuk form 1 semua sekolah lainlain . Siti>Wangsa Maju Seksyen5 .Nad>Seri Keramat(Aku sempat sekolah kat SEMAT 8bulan je).Rina>SMK Lembah Keramat . Ika>SEMASHUR Mon>Wangsa Melawati .Aku >Gombak Setia. Lepas tu susah sangat nak jumpaa .Kalau jumpa setahun sekali lah .time raya .tempat berkumpul selalu dekat rumah Nad ~Raya hari tu pun jumpa Nad dengan Mon je :(Lama sangat dah tak jumpa Rina dengan Ika .rindu tau tau . Dorang pun lepas SPM semua senyap jee . huihh sedih wei sedih :// Siti bulan Jan2012 kena pergi PLKN pulak ~Mana korang semua? tak rindu ke nak lepak? aku rindu :(
Abil Arshad ~uuuu
Ecehhh .satusatunya gambar lelaki ...ewahhhh ~ Hahah .Ini rasanya momen terakhir dengan Abil 3 Julai 2010. Masa birthday aku .Aku kenal Abil tahu lepas .maybe tempoh perkenalan kami 3-4bulan macm tu je .Tapi entah mcm mana chemistry kuat ~ecehhh . jadi rapat dan selesa gila kalau lepak dengan dia .Dah setahun lebih tak jumpa Abil ....Rindu gila okay nak lepak dengan dia cakap pasal 'Showdown' lepas tu dengan botol air dia . *comelnya* hahahxD Yang penting tahun lepas aku kalah dapat tempat ketiga pertandingan roket peringkat sekolah dengan Abil lah . Abil dgn Fawaid ..malu gila kalah dengan budak kelas Tekun ...Lepas tu tiba-tiba jadi rapat pula . Abil pun dapat PLKN kat Melaka jee ~ Don't worry Abil . Kita akan jumpa jugak nanti ! Rindu kau wei .... *tettt*hahaxD Kau rindu gelak tawa aku ehh *ahcomel* hahaxD
2 gambar yg tak sama :) perbezaan? orangnya :D
yang takde Jujue , Mafika , Fiza . PKS yg bukan form 5 dan form 4 ://
Sebagai kakak kepada setengah mereka .hehexD Akak sangat sangat rindu kat kamu semua okay ! sangat ...dan tak lupa dengan rakan sebaya yg tak berapa nak betul Zuhri(kuda) , Shazree , Adib(Pak Cik Bas) , Adun , Ealyas(3Tapak) , Nadzim, Muzaffar (zzzzz)...hehexD Kat Mama(Cikgu Marinah) ..kat Kak Pijah (Cikgu Pijah) ..Cikgu Fred ...eh semua laaa . Rindu sangat tahu ! Aqilah , Tyka , Len , Syida , Qayah ! Syahir juga ^^ .....Yg gambar atas tu ingat tak masa kita pergi tengok Harry Potter 7 Part 2 3D ramairamai . Mula-mula masa kursus PKS tak kenal sesiapa pun ...Masa dah meeting hampir tiap minggu mula rapat sikit .lepas tu masa pergi Kelantan ukhuwah kita terbina ..Masa Sabah ? ingat tak 5hari4malam .'Abang' .'Durian' semua? Ingat tak hehe ..Lepas tu *jap ingat balik* Lepas tu ICA dulu ke KUSSES ?okay la kita ikut apa yg tersusun kemas dlm memori cerebellum ni (cerebellum ke cereberum ?) KUSSES ..walaupun satu hari tapi dorang best kan . Siapa panjat Batu Caves? heheh . Cikgu Pijah panjat Batu Caves pakai baju kurung kental :) Lepas tu ICA..yg ni kental...dgn hujan nya ~ semua ~ lepas tu Penang kan ~ hahahXD yg ni paling banyak memori .PakCik Bas? ingat tak? haha .Uptown?lagilagi ~ huih banyak ~ Yg paling best . Tidur dlm bilik ERT , Adun kena prank..lepas tu Tyka tidur satu tilam dgn Akak ? ingat tak? sampai Mama cakap:Anak dara tak elok tidur depan pintu .hehe~Karnival>Putrajaya>Kuala Selangor> ~ (yg kalah dgn Teknik .okay tak nak sebut) ...BBQ+Rounders>Jual SOYA>Malam Asprisiasi yg 60-an .bila semua budak SPM sibuk ~ so banyak yg kitorang dah LOST .tapi ada satu momen tu ~ Momen korang pergi ambil anugerah dan kita tak dpt 6bintng ~
Okay now my momen to speak up!Apa yg pnting walau kita tak menang PPKS(Watsoever) atau dapat 6 bintang TAPI ...kita ada apa yg koperasi sekolah lain kat dunia ni takde .Kalau tak takkan kita boleh jayakan ICA tu kan ..So kepada EncikPuan ANGKASA atau SKMM ~kami mungkin tak menang apa-apa melainkan TurnOver .Tapi segalanya bukanlah pasal pertandingan atau kemenangan semata-mata ..Mungkin kita perlukan duit kan untuk buat ituini cth Koperasi 2 tingkat .hehe Tapi kami ada sesuatu yg duit tak mampu beli ...'PERSAHABATAN &KASIH SAYANG+KENANGAN'...(okay panjangnya ..penat taip)
I LOVE YOU ALL > MISS YOU ALL ..Like forebahhh la :)


lagilagi sebenarnya ramai yg saya rindu .Aizuddin ,Alya, Aunty AZAH :( ...lagilagi MatJambu(sukasuka je) Abang B ..*try to remember everyone* Narsh ,Ecan...budak kelas aku semua ..Akmal ~ Syida .Banyak sangat laa ~ dah malas nak ingat ...Okay aku tak nak rindu sangat laah orang yg tak ingat kat aku :p bye:D



Comments

aqilah mohd said…
ohyeah , kenangan <3 rindunya titeww :'D
H A N said…
b'kawan biar seribu, b'cinta biar satu...kan kan? :D

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH