One Direction+ This Is Your Life

Assalamualaikum ~ yeeahh .Happy Friday . Semoga hari ini lebih baik dari semalam.Insya-Allah .Banyakkan berselawat ke atas Nabi Muhammad SAW ;) okay ^^
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Okay ..hari ni Mida nak tulis pasal One Direction .Semalam lah Mida buka youtube tiba-tiba Exclusive One Direction-One Thing (Acoustic). ouh nampak Zayn Malik ~ terus dengar ...tiba-tiba jatuh hati . Suara Zayn Malik paling sedap , tiba-tiba Mida perasan suara dia mcm penyanyi kat Malaysia ni .puas Mida fikir siapala ~~ Fikir punya fikir sampai berkerut dahi dapat juga ingat .nak tahu siapa? Dafi ~ ala Dafi anak Menteri tu .hahaxD Betul sama ~ Subhanallah ~ Mereka sangat charming okay . Mulalah berangan kalau lah salah seorang dari mereka boifren aku .haha tibatiba berpijak pada dunia realiti . Ah , takpela . susah dah la agama beza , adat lagi , cara hidup .ahh susah . cari lelaki Melayu jela xD'Siapa bilang lelaki Melayu tak kacak' .ewaaahhhewahhhh~
Tapikan kalaulah ada lelaki Melayu yg sweet mcm ni .awwww:') Ada okay . Jangan risau ada, sorang akan dapat satu ^^
Zayn Malik yg mana ? yg muka macam ArabArab sikit tu ~yg kening paling tebal tu .okay bagi senang 2 dari kanan . Jangan aku tanya nama yg lain aku tak tahu dan tak berapa nak tahu .hahaxD Dalam banyakbanyak aku akan pilih satu jee okay~ aku tak main tamak-tamak ni ~Orang lelaki kalau kening tebal hensem tahu . kalau perempuan ~ emm tengok aku ? Nak tahu kenapa kening aku tebal? sebb masa cukur jambul Arwah Opah tercukur kening aku sekali . ~ okay kantoi ~ hahaxD takpela Im okay with it ^^
So sesape yg masuk blog ni lagu yg anda dengar adalah lagu One Thing from One Direction ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yeahhh~ Aku terlalu sibuk hidup dalam dunia aku buat apa yg aku nak sampai aku malas nak cerita pasal topik 'Haters' yg sedang giat diperbahaskan di semua pelusuk Sosial Network ~Biasalah tu dalam banyakbanyak manusia kat dunia ni mesti ada yg tak suka kita tapi aku ingat apa Ayah cakap : Kita tak boleh benci orang tu , sebab samalah kita membenci perbuatan Allah .tapi kalau nak membenci ,bencilah perbuatan orang itu . Dan lagi satu Ayah tak suka kalau kitorang suka sibuk hal orang~ katanya: Sibuk sangat hal orang buat apa ? Bukan dia bagi kau makan pun .tak dapat duit pun -,- ~okay sampai sekarang saya tak berapa nak suka sgt ambil tahu melebih kalau hal tu takde kena mengena dgn saya .kalau saya perlu dengar saya dengar , kalau perlu diam saya diam .Dan kalau perlu tanya saya tanya ~ Dan Ayah juga kata : Dia bukan Tuhan kau nak puja-puja ~ okay fine .jadi korang semua .....baca dan ambil iktibar okay~
Kalau ada yg Rabun . meh aku tulis kan ;)


THIS IS YOUR LIFE.
Do What You Love and DO It Often.If you don't like something ,change it. If you don't like your job , QUIT. If you don't have enough time , Stop Watching TV. If you are looking for LOVE of your life , STOP. They will be Waiting for you when you start doing things you LOVE. Stop over analyzing , LIFE IS SIMPLE. All emotions are BEAUTIFUL .When you eat ,appreciate every LAST BITE. Open your MIND , ARMS , and HEART to NEW THINGS and PEOPLE , we are united in our differences .Ask the next person you see what their passion is , and SHARE your inspiring dream with them .TRAVEL OFTEN  ; Getting lost will help you find yourself  . Some oppurtunities only come once , Seize them . Life is about the people you meet , and the things you create with them . SO GO OUT and start creating .LIFE IS SHORT .LIVE YOUR DREAM and SHARE YOUR PASSION .


okaylah .sebahagian daripada yg di atas pernah aku buat dan semuanya betul belaka.Kalau ada masa nanti aku post lagi entri .untill then Much Love xoxo .


Sharing is Caring.xx



Comments

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH