TRUTH ABOUT GIRLS .....

Assalamualikum ~ eh awak ! Tak sangka awak baca blog saya eh ~ Silent Readers yaa? Selamat Datang dan Terima Kasih la saya ucapkan sebab masih lagi nak ambil tahu pasal saya ~ awww terharu :'>


Saya masih lagi dalam mood bermalas-malasan .sebab kan bilik saya dah kemas dan bersih . saya rasa nak duduk dalam bilik je tak nak keluarkeluar ~Saya ada idea nak tuliscerpen mengarut tapi M to the A to the L to the A to the S ..las lass ~ Malas ~ hahahXD Terukkan . Jadi janganlah hantar rombongan meminang ~ sebab saya seorang yg Pemalas ~ hahahXD 
Ekceli , bukanlah pasal saya ni pemalas ...tapi mood rajin saya melayang ..entahlaa ~ adalah tu tak kena biasalah perempuan kan . kalau tak faham pun buat-buat faham jelaaa~ hhihihi.Saya ingat nak makan je ... Aiskrim , CoolBlog , Coklat ~Cheese~ nyumnyum~ sedapnyaaa~ Hantarkan sampai depan pintu bilik boleh ? hahaxD dasar ternak lemak ~ ahh biarlaahhh ~sebulan sekali :P
yang last sekali tu betul pasal aku ....yg atasatas tu tak berapa nak Aku sangat . sebab tu lah Faizal cakap aku tomboy ,otai , brutal blabla~ sebab aku ni Pelik .hahahXD Tapi manja ~ boooo! yeahhhh . okay lah bye !

Credit picture:http://littlemisterwalf.tumblr.com

Comments

hehehe...sejak bile jadi pakar kaunseling perempuan ni...hehehe..

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH