I Adore BOTH of Them . Yunalis Zarai and Qusyairi Razali.

Assalamualaikum ! Hello Hallo :D Happy to write again and again :DD nampaknya saya dah start berblogging dan agak susah untuk Stop .hehe:>


Well , macam yg korang nampak . Ada gambar Yuna dan Qi .jadi entri ni entri khas tentang mereka .kenapa saya tulis pasal mereka? Because I adore both of them ! Both ! Like Seriously :>
Yunalis Zarai ! oh babe , does she look dropdead Gorgeous ? Yes for me ! Absolutely Yes !Mida suka gila dengan Yuna dari mula-mula lagu Dan Sebenarnya . Mida selalu ambil tahu tentang Yuna . Dengan bakat yang Yuna ada , now she is kind of 'Icon or Idol' for some people .I am especially .
Mida tengok Yuna Inspired , dengar semua lagu dia . Antara lagu favourite Mida . Dan Sebenarnya , Penakut , Rocket , Cinta Sempurna , Memo , Come As You Are ,Gadis Semasa , Decorate dan termasuk la lagu kat blog Mida ni Deeper Conversation. She is one of my Inspiration or Idol . Mida pun tulis lirik , cumanya lirik tanpa melodi tak jadi lah lagu .Sedia maklum Mida tak pandai main alat muzik .
Canon pilih Duta yg terbaik lah ! Hari tu korang tahu pasal cerita Anugerah Yuna kat AIM ditarik balik kan . mmg ada org Frust . Tapi aku rasa Yuna , she deserved more than that ! Yes Yuna deserved more . She so strong tahu !! Dan Tahniah sebab lagu Yuna Gadis Semasa dan Penakut dapat masuk AJL ! 2 lagu sekali tahu ! YUNA ! Good Luck !


p/s :picture credited to Yuna twitter . 
Kenal ni siapa? Tipu Tak Kenal ! Aku rasa orang Thailand or Filipina , Amerika pun ada yg kenal . Qi (Qusyairi) Razali . Sejak bila aku minat dia , mula-mula . Blogger Boy as Budi > Destinasi Bajet >Field Trip USA sampai sekarang Jalan-jalan Cari Makan ,Art Attack ! Omaigod ! Subhanallah ! He superb ohsem and cute. Aku suka gila tengok cara Qi gila sempoi ! Cara dia mengacara langsung tak bosan wei .Masa dalm Blogger Boy ! memang serius kiut . Itulah inspirasi aku untuk tulis blog . Cerita tu best gila .Kalau ada ulangan pun aku sanggup tengok banyak kali . Dan dalam Art Attack ! Serius lawa gila lukisan dia , kemas gila cara dia mewarna !Majalah Yezz! Isu Disember ambil Qi sebagai cover . memang sekali tengok aku terus beli lah kan .Qi memang romantik gila kalau korang baca majalah Yezz! betullah kalau korang selalu tengok dia kan ayat favourite dia 'Biar Betul' hehehe . dan dlm Field Trip USA , QI takut tinggi ! And the most interesting part is when QI cakap loghat Penang . haha .lagi comel.Satu hari aku harapsangat-sangat boleh mengacara dengan Qi (itupun kalau aku dpat astudy Masscom).


p/s:pictured credited to Google.
Ini gambar mereka berdua . credit to Yuna Twitter . Awesome kan .Yuna pernah cakap dlm slah satu episod Yuna Inspired . Dia tak berapa selesa bila orang tanya pasal privasi life dia . Anyway , I like to see both of them .They look like sweet couple ! So sweet ! Korang tengok Official Music Video Memo . Ada Qi . MV Come As You Are pun sama ! Nampak sweet dan sesuai sangat kan :) The best wishes for both of them .I hope they will be happy together like FOREVER !


p/s : Aku harap sangatsangat satu hari nanti aku akan dapat jumpa mereka berdua . Both of them ! 


Comments

Hidayah Maznan said…
i adore them too ^__^ they r just a right match for each other..sy suka sgt tengok style yuna..she inspired me..btw, nice entry dear :)

http://stereohearts90.blogspot.com/

Popular posts from this blog

Jumpa orang baik-baik pun rezeki.

Persediaan Ke Universiti (UKM, Kolej Keris Mas) Sesi 2015/2016

UPU : TIPS & TRICKS, GUIDELINE; STPM/SPM/ASASI/MATRIKS/DIPLOMA - IJAZAH